video ernstige ME voor Wereld ME Dag 2024

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

video ernstige ME voor Wereld ME Dag 2024

Bericht door poppetje »

Lieve allemaal,

het is lang geleden dat ik iets heb geplaatst, maar ik ben bezig met een projectje om wat meer aandacht te geven aan ernstige ME, en wil voor Wereld ME dag dit jaar een korte video maken met ernstige ME patienten. Sprekend vanuit het donker over wat de ziekte is en vooral niet is, en wat de ziekte voor hun leven betekent. Het is uiteraard niet makkelijk de meeste ernstige groep de bereiken, in het donker bedlegerig, afhankelijk van zorg van anderen. Maar ik doe toch een oproepje. Want mijn verzoek zou zijn of het mogelijk is een klein stukje iets in te spreken op je telefoon (mag alleen audio). Mag per zin ingesproken. Hoeft echt niet lang. Een hartekreet, jouw stem/verhaal over wat je kwijt wilt (1-2 min max, maar korter is helemaal oke). Ben je (zeer ernstige ME patient), stuur me een berichtje. Als je het niet kunt inspreken en je wilt kort toch iets zeggen, mag je het ook mailen, dan typ een paar woorden, een paar zinnen, voor jou in de video.

Ken je iemand die denk je mee zou kunnen en willen doen. Laat het even weten.

Dank alvast !
Poppetje
Plaats reactie