ME en corona (vaccin)

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

luipaardje
Actief lid

Re: ME en corona (vaccin)

Bericht door luipaardje »

Henny schreef: 24 apr 2021, 17:15 Ik had een langer bericht getypt, maar dat is foetsie.
Dat gebeurde met de oude website ook wel. Als ik langere stukjes wil posten doe ik ze eerst kopiëren voordat ik ze verstuur.
Mocht het dan verdwijnen heb je met plakken de tekst weer terug.
plassterk
Donateur
Donateur

Bericht door plassterk »

Inderdaad de website logt je vrij snel automatisch uit. Een langer stuk type ik eerst vaak in notepad of eventjes in word en dan copy paste. Maar eventjes een beurse arm is gelukkig nog wel te doen. Hopelijk wordt het niet erger. succes
Henny
Gevorderd lid

Bericht door Henny »

Henny schreef: 24 apr 2021, 17:15 Afgelopen dinsdag (als 60+er) gevaccineerd met Astra Zeneca. Buiten (na ruim 24 uur) een paar uur een beurse arm geen opvallende bijwerkingen. (Ik had daar wegens gevoeligheid wel op gerekend.) Hopelijk blijft dat zo.
Of het door de hoeveelheid en soorten bloemen die we gekregen hadden kwam (een toename van mestcellen?) een gebruikelijke schommeling (naar beneden) in energie, of toch het vaccin: toch nog een week flinke vermoeidheid die startte na het vorige bericht.
Gelukkig is mijn leven op die schommelingen ingericht.
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
ariadne
Gevorderd lid

Bericht door ariadne »

Ik ben een week geleden gevaccineerd met Pfizer. Een dag later was de prikplek wat gevoelig, verder nergens last van.
rie
Actief lid

Bericht door rie »

@ariadne Dank je wel voor het delen van je ervaring. Heerlijk positief bericht!
plassterk
Donateur
Donateur

Bericht door plassterk »

Ik ben inmiddels afgelopen maandag met Moderna gevaccineerd. Op een pijnlijke schouder na, en een klein beetje hoofdpijn in de avond, verder absoluut geen verdere problemen gehad. Hopelijk blijft dat zo.
Plaats reactie