Top 3 ergste klachten/symptomen
Moderator: Moderators
euhm
- 1,5 jaar constant wazig zien (en moeten werken met PC) en geen oplossing
- moe - cognitief en fysiek bij het minste uitgeput (werken en bekomen van het werken - voor de rest weinig 'normaals' kunnen zonder het te moeten bekopen)
- beroerd voelen, soort van gevangen voelen in/verraden door het eigen lijf - zich afvragen of het voor altijd is, dat eindeloos zoeken naar beterschap en daarbij onbegrip, omdat je omgeving niet kan ervaren waar jij dagelijks door moet
- 1,5 jaar constant wazig zien (en moeten werken met PC) en geen oplossing
- moe - cognitief en fysiek bij het minste uitgeput (werken en bekomen van het werken - voor de rest weinig 'normaals' kunnen zonder het te moeten bekopen)
- beroerd voelen, soort van gevangen voelen in/verraden door het eigen lijf - zich afvragen of het voor altijd is, dat eindeloos zoeken naar beterschap en daarbij onbegrip, omdat je omgeving niet kan ervaren waar jij dagelijks door moet
- complete uitputting (ervaar dit als het meest invaliderend)
- duizeligheid
- cognitieve problemen, en dan vooral dat je hoofd zo mistig en raar is dat je op slechte dagen niet eens een boek kan lezen
En daarnaast de twijfel en onzekerheid, gaat het ooit over, word het erger, wat is het eigenlijk?
Word ik ooit weer mijn oude zelf? En zo niet wat heeft het voor impact op de toekomst
- duizeligheid
- cognitieve problemen, en dan vooral dat je hoofd zo mistig en raar is dat je op slechte dagen niet eens een boek kan lezen
En daarnaast de twijfel en onzekerheid, gaat het ooit over, word het erger, wat is het eigenlijk?
Word ik ooit weer mijn oude zelf? En zo niet wat heeft het voor impact op de toekomst
Goed idee en inderdaad super interessant!brad schreef:Ik ben benieuwd naar de mensen die hebben gereageerd op dit topic (tot wel 10 jaar terug). Hoe gaat het nu met ze. Als ze meelezen. Laat wat van je horen. Gaat het beter of slechter. Of zijn sommige misschien wel overleden. Misschien kan de moderator ze allemaal eens een persoonlijke mail sturen.
Ik ben ondertussen 100 procent afgekeurd en het gaat niet beter met mij. Blijf op hetzelfde level hangen eigenlijk.
Groetjes,
Sterre