Steun ME-gids, koop uw supplementen bij iHerb.com

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
metoo
Gevorderd lid
Berichten: 832
Lid geworden op: 25 jun 2010, 14:31

Bericht door metoo »

Nee, normaal betaal je $6,- voor Airmail, tot een bepaald gewicht, en als je daarboven zit wordt het DHL dat is duurder maar ook een stuk sneller...
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
vital
Actief lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:20

Bericht door vital »

Ik heb nu al een paar keer bij Iherb wat besteld en ik ben altijd onder de 22 euro gebleven om geen taksen en BTW te betalen (Belgie), maar ik weet eigenlijk niet hoeveel mij dat bespaart of juist niet.
Wat zou het mij bijvoorbeeld kosten aan BTW als ik de volgende keer een pakket van 100 euro maak? En ben ik dan zeker van die BTW te betalen of is er een redelijke kans dat mijn pakket zo doorgaat?
vital
Actief lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:20

Bericht door vital »

Ik zie dat het vorig bericht ook van mij is (8 maanden geleden), dus niet zo veel kans dat er reactie op komt.
Ik woon in België.
Ik doe nu altijd bestellingen van onder de 80 dollar, om zo een gewone verzending te kunnen kiezen.
Ik had nog nooit extra moeten betalen voor mijn bestellingen, maar nu heb ik de laatste 2 keer tax moeten bijbetalen. Zijn er nog andere die ervaren dat er de laatste tijd wat gewijzigd is? Lijkt mij anders wel heel toevallig dat ik nog nooit heb moeten bijbetalen en nu al 2 keer na elkaar...
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ik vermoed dat het gewoon stomme pech is... Wat ik voorheen uit the States of Canada verstuurd kreeg was de ene keer wel met toeslag en de andere keer niet. Geen pijl op te trekken.
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Laatste grote bestelling (95 dollar) via DHL heb ik 14,28 eu extra moeten betalen.
Kwam nog veel goedkoper dan shoppen in België.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
vital
Actief lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:20

Bericht door vital »

Ik heb ook 2 keer iets van een 15 euro moeten betalen. Alternatief is dat je een bestelling van 80 dollar opsplitst in 3 bestellingen onder de 22 euro (een 30 dollar).
Optie 1 (niet opgesplitst):
80 dollar + 4 dollar verzending - 4 dollar volumekorting= 80 dollar = 60 euro
Optie 2 (opgesplitst):
3 bestellingen van +/- 80/3 + 3*4 dollar verzending (geen volumekorting) = 92 dollar = 69 euro

Dus als je vanaf nu iedere keer zou moeten taxen betalen, dan is het eigenlijk goedkoper om je bestellingen op te splitsen.

Maar ik zal de volgende keer waarschijnlijk wel nog eens proberen om het niet op te splitsen en niet te moeten betalen....
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Deze nieuwe tax zit op alles wat buiten Europa komt. Ik heb al een aantal keer 18,50 aan de deur moeten betalen voor een bestelling uit Amerika, als je dat niet doet krijg je het pakketje niet (ik woon zelf in Nederland). Alles wat een waarde heeft boven de 21 euro, krijgt deze extra kosten erbij. Heel bizar! Het is sinds begin dit jaar, maar ik hoorde dat ze pas sinds april dit echt goed in de gaten houden. Oppassen dus! Het zijn overigens "douane-kosten", en komt dus echt vanuit de Europese Unie, niet vanuit iHerb ofzo.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ah, goed om te weten, Erressea! Ik heb het vooral met persoonlijke post, laatst stuurde ik nog een gebreide laptophoes naar iemand in the States. Ik zet er altijd op dat het een knitted gift is, zodat de ontvanger hopelijk niet ook die toeslag hoeft te betalen. Dus als je contact hebt met de verzender kan je vragen of ze er gift of sample opzetten.

Gek genoeg gaat de post vandaar naar hier altijd veel vlotter dan van hier naar daar. Maar da's een ander topic...
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Beste mensen en bestaande en nieuwe iHerb-klanten,

iHerb heeft de voorwaarden van zijn beloningsprogramma gewijzigd.

Vanaf november krijgen alle nieuwe klanten 10$ korting (ipv 5$) bij hun eerste bestelling, zonder beperkingen, zolang men onze promocode DUY863 ingeeft bij hun bestelling.

Voor wat betreft bestaande en nieuwe klanten, is het vanaf nu ook NOODZAKELIJK om bij IEDERE bestelling eerst naar onze site te komen om op onze gepersonaliseerde iHerb-link https://www.iherb.com/?rcode=DUY863 te klikken, en dan pas uw winkelmandje bij iHerb te vullen.

Alleen op deze manier krijgt ME-gids verder een commissie op jullie aankopen, wat broodnodig is om online te kunnen blijven, zeker met het oog op een vernieuwing van de website op termijn.

Wil dit bericht zoveel mogelijk delen aub zodat alle bestaande (en nieuwe) klanten hiervan op de hoogte gebracht worden!

Vast dank om ons te willen blijven steunen!

Afbeelding

Steunpagina Koop via iHerb.com

ME-gids
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Door het gebruik van onze partnerlink https://www.iherb.com/?rcode=DUY863 krijgt u vootaan telkens 5% korting op uw bestelling!

Dus sla onze partnerlink op bij uw favorieten en u doet er zowel uzelf als ons een plezier mee!
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Beste mensen,

iHerb heeft blijkbaar nog eens de voorwaarden voor hun beloningsprogramma gewijzigd.

Voor wat betreft bestaande en nieuwe klanten, is het NOODZAKELIJK om bij IEDERE bestelling onze PROMOCODE DUY863 in te geven (bij het afrekenen in je winkelmandje is er een voorzien veld om in te vullen).

Nieuwe klanten krijgen 10% korting (ipv 10$) bij hun eerste bestelling met onze promocode.

Maar helaas krijgen bestaande klanten geen 5% meer op iedere bestelling.
Toch appreciëren we het ten zeerste dat u onze promocode blijft ingeven, want alleen zo steunt u ME-gids, wat nodig is om online te kunnen blijven.

Vast dank om ons verder te blijven steunen!

Beheer ME-gids

Afbeelding
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Beste mensen,

iHerb heeft een wijziging doorgevoerd aan hun beloningsprogramma.

Voortaan krijgt IEDERE iHerb-klant, zowel nieuw als bestaand, bij IEDERE bestelling 5% korting!
Daarvoor moet u wel bij IEDERE bestelling onze PROMOCODE DUY863 ingeven (bij het afrekenen in je winkelmandje is er een veld voorzien om in te vullen).

Op deze manier steunt u ME-gids, wat nodig is om online te kunnen blijven!

Dank voor jullie steun!

Beheer ME-gids


Afbeelding
Hoop doet leven!
Plaats reactie