Oproep: Steun Stichting Cardiozorg!

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
jhanne
Actief lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 23 nov 2017, 15:52

Bericht door jhanne »

waar in Nederland heeft dat gedoe met dr Visser eigenlijk plaatsgevonden?
In Utrecht misschien?
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/179348 ... thuis.html

ik heb komende week mijn eerste afspraak bij cardiozorg, ben benieuwd
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

jhanne schreef:waar in Nederland heeft dat gedoe met dr Visser eigenlijk plaatsgevonden?
In Utrecht misschien?
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/179348 ... thuis.html

ik heb komende week mijn eerste afspraak bij cardiozorg, ben benieuwd
Ben ook benieuwd!

Wens ze sterkte! Ook namens Pieter, mijn zoon.
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Het bericht van Jihanne gaat over kinderartsen in een ziekenhuis en dus niet over Visser. Hij heeft in 2017 voorkomen dat een patiente van 21 of 22 gedwongen werd opgenomen in een psychiatrische instelling. Dat leidde tot een melding van Veilig Thuis, maar de inspectie heeft daar toen geen vervolgacties op ondernomen. In februari vielen ze ineens binnen. De rest is bekend.
Gebruikersavatar
jhanne
Actief lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 23 nov 2017, 15:52

Bericht door jhanne »

Ben ook benieuwd!

Wens ze sterkte! Ook namens Pieter, mijn zoon.

het quoten snap ik even niet meer...Ik dacht ook dat ik gisteren op je had gereageerd maar bij deze, ik heb je sterkte doorgegeven.

Ben inmiddels weer een uurtje thuis, ondanks alle goede zorgen van de vriendin die me bracht en dr Visser en van Campen, bekaf. Flink over mijn grenzen gegaan dus zal komende week de rekening wel betalen. maar was zeer de moeite waard, wat heeerlijk om na 40 jaar een arts te treffen die je gewoon gelooft, ongekend. Veder is er een echo van mijn hart gemaakt en dat bleek gelukkig allemaal goed te zijn. ook de overslagen die ik zo nu en dan heb hebben ze gezien.

verder ga ik op levocarnitine over om te zien of dat net zo goed werkt als de carnitine die ik nu slik, en zo ja kalm opbouwen. daar heb ik wel goede hoop op. Wat ik nu slik werkt, dus de kans dat dit andere merk ook werkt is groot. en beter voor de portemonnee.

geen kanteltafeltest, hij vond OI op mijn verhaal zo wel duidelijk en als ik ( nog) geen medicatie of steunkousen wil vond hij het onnodig. Eigenlijk wel fijn, ben zo al gevloerd genoeg.

Aardige man, heel prettig in de omgang.Blij dat ik ben gegaan.
Gebruikersavatar
jhanne
Actief lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 23 nov 2017, 15:52

Bericht door jhanne »

agnes schreef:Het bericht van Jihanne gaat over kinderartsen in een ziekenhuis en dus niet over Visser. Hij heeft in 2017 voorkomen dat een patiente van 21 of 22 gedwongen werd opgenomen in een psychiatrische instelling. Dat leidde tot een melding van Veilig Thuis, maar de inspectie heeft daar toen geen vervolgacties op ondernomen. In februari vielen ze ineens binnen. De rest is bekend.
dankje, dan heb ik het kennelijk niet goed gelezen.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Mooi, jhanne
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Fijn dat je ook een goede ervaring met dr. Visser hebt Jihanne. Veel van ons hebben dat. Daarom is hij ook zo belangrijk voor ME patienten.
Gebruikersavatar
rie
Actief lid
Berichten: 277
Lid geworden op: 19 jul 2011, 16:26

Bericht door rie »

agnes schreef:Gisteren dr. Visser gesproken. Hij was teleurgesteld over het gesprek met de inspectie. Ze hebben niet meer gezegd dan dat ze alles nog eens gaan bestuderen en over 3-6 weken met een eindoordeel komen. Daarvoor waren ze naar Utrecht gegaan. Had ook telefonisch gekund.
Dus nog een tijdje wachten. ..

De spanning stijgt weer. Is er iemand met een actueel lijntje met prof. Visser? Ben erg benieuwd hoe dit afloopt. Onze onmiddellijke actie, als patiënten, is ook noodzakelijk, denk ik, als het niet goed afloopt.
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Ik hoop vandaag de. Visser te spreken. Zou vanmiddag zijn, maar het loopt uit en nu belt hij vanavond. Als er nieuws is, post ik het hier.
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Zojuist de. Visser gesproken, maar er is nog niets nieuws onder de zon.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Frans Visser en zijn partner kunnen ook last gaan krijgen van "jalousie de métier", of hebben dat al.

Dat anderen met zijn bevindingen ermee vandoor gaan.

En dat het zolang duurt komt mede door de langzame bureaucratische molens. Daar weet de groep Den Haag alles van.

Ik wens hem alle sterkte.
Gebruikersavatar
jhanne
Actief lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 23 nov 2017, 15:52

Bericht door jhanne »

daar zou Annac maar zo gelijk in kunnen hebben.

het gekke is, wanneer de adviezen van de GR gaan worden gevolgd. dan moet er educatie komen aan artsen/verpleegkundigen etc.

er zijn maar heel weinig mensen met die expertise, Dr. Visser en dr. Van Campen zijn de aangewezen mensen om deze educatie vorm te geven....

maar ondertussen worden ze onder het heersende model nog ' vervolgd' wegens 'afwijkende mening', niet volgens richtlijn werken enzo...

't is allemaal zo krom
Gebruikersavatar
rie
Actief lid
Berichten: 277
Lid geworden op: 19 jul 2011, 16:26

Bericht door rie »

Niet krom. Maar naar verwachting. Er worden honderden miljoenen euro's aan ons verdiend. De "concurrenten " zien prof. Visser graag "monddood ".

Is ook het gevolg van de petitie, die de biomedische oorzaak centraal stelde en niet het welzijn van de patiënten. Naar aanleiding van de pace trials in het Britse parlement was duidelijk dat over de noodzaak van de verbetering van het welzijn iets meer consensus was. De biomedische oorzaak van kanker, rheuma, parkinson, Adhd, MS, etc is ook niet bekend. Voor velen is dit nog een brug te ver en er is in Nederland en Engeland nog te weinig draagkracht voor.
Plaats reactie