Ja, het is weer zover... Na 5 jaar heb ik het weer geprobeerd om een WAJONG uitkering te krijgen. Dat kan dan nog op grond van toegenomen klachten. Mijn brief, met uitstekende rapporten van Vermeulen, het Vermoeidheidcentrum en een fantastische arts van de bijstand, is retour gekomen met een brief dat ze geen grond zien voor toegenomen klachten. Dat laat ik natuurlijk niet op me zitten, en ik wil een beroepsprocedure gaan starten. Helaas heeft mijn advocaat, de welbekende heer Bogaers (één van de besten op dit gebied), momenteel gezondheidsproblemen, dus dat gaat niet lukken... Ik heb de Steungroep een week geleden gemaild, maar geen antwoord gekregen, dus ik dacht, ik bel vandaag even, zijn ze sinds vandaag met kerstvakantie tot 4 januari. Zo lang kan ik helaas niet wachten...
Dus mijn vraag: kennen jullie een ME vriendelijke advocaat die verstand van zaken heeft? Liefst in het midden van het land... Ik heb Sjoerd Visser inmiddels wel gevonden, maar die zit in Stadskanaal... En een andere in Enschede, dat ga ik allemaal niet trekken

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King