Warmte-intolerantie

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
robin123
Actief lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 15 feb 2011, 12:12

Bericht door robin123 »

Het is ook heel raar dat een 20 graden door de cv heel anders werkt dan 20 graden buiten. Ik voel me heerlijk met 17-18 graden. Nu, maar niet in de winter, want dan moet de thermostaat ineens op 21 graden. Heel bizar.
Gebruikersavatar
meredith
Actief lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 09 nov 2017, 09:33

Bericht door meredith »

Ik denk dat luchtvochtigheid ook wel erg belangrijk is. Ik heb onlangs gemerkt dat ik daar zeer waarschijnlijk juist op dat punt gevoelig ben.

En of ik wel of niet in beweging ben, dat scheelt bij mij ontzettend veel graden. Als ik in mijn "rustfases" zit en ik al niet zo beweeglijk ben/mijn lichaam "niet op gang komt", heb ik al snel 24 en soms 25 graden binnenshuis nodig anders blijf ik rillen met dikke truien aan.

Anderszins als ik dus in beweging ben en "ik kom op gang" dan ben ik de één van de weinigen die het heel warm krijgt bij sporten bijvoorbeeld en moet ik ook veel drinken. Naderhand ben ik degene die het weer ontzettend koud krijgt en mij gelijk moet omkleden en 2 dikke truien aantrek. :shock:
Plaats reactie