L glutamine

Stel hier je vragen over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

L glutamine

Bericht door sterre »

Weet iemand of het gebruik van L glutamine voor een lekkende darm kwaad kan bij antidepressiva? Ik ga het maandag wel vragen aan de huisarts maar dacht misschien weet iemand hier wat vanaf.
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

L glutamine

Bericht door ariadne »

Volgens deze info kan het geen kwaad, allleen als je bipolaire stoornis hebt:

http://www.orthokennis.nl/nutrienten/l-glutamine

Aan de apotheek vragen kan ook handig zijn
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Super dankjewel! Ik had het zelf zo ook inderdaad ergens anders gelezen maar dit is mooi overzichtelijk. Nee zie ook niet echt dat het kwaad kan. Voor de zekerheid vraag ik het maandag nog effe na bij de apotheek maar heb gisteren en vandaag al wel ingenomen.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ik gebruik nog steeds de glutamine en weet eigenlijk niet goed of het wat doet. Ik heb het idee dat ik het wat minder koud heb maar ik heb deze week een stukje fruit geprobeerd maar nog een mega allergische reactie. Sinds eergisteren neem ik ook probiotica en omega3 erbij. Oja en vitamine D al een weekje. Ben benieuwd of het wat gaat doen.
Gast

Bericht door Gast »

Klinkt in ieder geval als goede dingen om je lichaam te ondersteunen!
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ja dat lijkt mij ook!
Gebruikersavatar
jhanne
Actief lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 23 nov 2017, 15:52

Bericht door jhanne »

klinkt als goed spul, ( maar niet voor mij met mijn overgevoeligheid voor vetsin...)


minder koud klinkt goed maar net als met al die dingen, het duurt vaak nogal even voordat je effect merkt, idem met vitamine D, het is zaak om je bloedwaarde op peil te krijgen, maar direct effect zou ik er niet van verwachten.

Ik herinner me dat ik toen ik een aantal jaren geleden ben gestart met probiotica, iedere keer als ik het ophoogde het zo koud had. Dooie slechte beessies die in mijn lijf kwamen en me ziek, brak en koud maakten.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Nou dat is dan wel weer toevallig ik dacht goh kon wel ziek worden en had het gisteren mega koud. Ik heb een beetje mijn twijfels bij de probiotica maar goed we zien het wel even.
Gebruikersavatar
jhanne
Actief lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 23 nov 2017, 15:52

Bericht door jhanne »

had je probiotica genomen voorafgaand aan het koud zijn?

ik heb dus net besloten dat ik weer opnieuw dat hele traject ga doen..
dieet weer aanscherpen en probiotica, zo ben ik eerder van een opgeblazen buik afgekomen
Plaats reactie