Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Katrijn Jacobs schreef:Op verschillende crea - en kerstmarktjes bied ik deze beker te koop aan. Deze wordt ook via sociale media gepromoot.
De bamboe beker wordt voorzien van een UNIEKE ILLUSTRATIE met een link naar het goede doel, de problematiek, de warmste week en de periode van het jaar.
De opbrengst van deze beker verkoop gaat integraal naar het goede doel, wake - up call vzw
Deze beker koop je voor 15 euro, excl. verzendingskosten.
Ook online te kopen via pb op facebook
Er is een tweede actie geregistreerd ten voordele van de Wake Up Call Beweging en dus ME/cvs, nl. een wafelbak door Golf Puyenbroeck op het domein waar de Warmste Week doorgaat.
De dames van Golf Puyenbroeck gaan op woensdag 20/12 van 16 tot 20 uur Brusselse Wafels bakken met suiker en / of slagroom. Alle leden worden hierover aangeschreven dus we hopen op een grote opkomst. We zouden graag 500 wafels bakken! We hoeven niet ver te lopen om jullie onze bijdrage te overhandigen !!!
Bij het aanvragen van een plaatje heb ik 25€ geschonken aan de Wake-up Call Beweging. Hierbij kun je vermelden waarom je deze vzw steunt, dit was mijn antwoord in de hoop dat ze de boodschap op de radio presenteren:
"De Wake-up Call Beweging ijvert voor de erkenning van ME en CVS als biologische ziekten. Honderden wetenschappelijke studies hebben meermaals bewezen dat ME en CVS organische ziekten zijn.
Jammergenoeg blijft men in België vasthouden aan de bio-psychosociale benadering waarbij recent nogmaals is aangetoond dat deze slechts bij 7% van de patiënten tot herstel lijd. Hierdoor liggen ernstig zieke ME/CVS patiënten soms al 20 jaar op bed.
Hoog tijd dus om hier aandacht aan te geven! Wij roepen dan ook alle artsen en andere hulpverleners op de recente Oscar-genomineerde ME/CVS documentaire UNREST te bekijken!
Enorm dankbaar voor de wafelbakkers van Golf Puyenbroeck Wachtebeke met een gouden hart voor de Wake Up Call Beweging want ze zamelden maar liefst 2540€ in ten voordele van ME/cvs!
Ook nog een welgemeende dank je wel aan Katrijn Jacobs voor het creatieve initiatief dat ze in haar eentje op touw heeft gezet tijdens de Warmste Week ten voordele van de Wake Up Call Beweging, en hiermee aan alle ME/cvs-patiënten!
Haar actie voor Music For Life bracht maar liefst 674,5 euro op!