ME/CVS Centrum Amsterdam

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
miekje77
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 nov 2017, 20:03

ME/CVS Centrum Amsterdam

Bericht door miekje77 »

Lieve allemaal,

Is er iemand bekend met het ME/CVS centrum in Amsterdam?
Omdat de diagnose van ME CVS zo moeilijk vast te stellen is werd ik
op hen geattendeerd. Zij doen een onderzoek waaronder een inspanningsintolerantietest waaruit zou moeten blijken of de diagnose terecht is.
Ik hoop ergens natuurlijk dat de diagnose niet klopt die ik nu heb, vandaar mijn evt verdere onderzoeken. Al duiden alle klachten die ik heb wel op ME CVS :(

gr Annemieke
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

ME/CVS Centrum Amsterdam

Bericht door agnes »

Mijn ervaring met ME /CVS Centrum in Amsterdam dateert van 2009. Sindsdien is er veel veranderd. Ik heb de indruk dat het nog steeds een van de weinige plaatsen is waar ze het serieus nemen en goed onderzoek doen. Er zijn op dit forum ongetwijfeld meer berichten over het ME /CVS Centrum in Amsterdam. Wellicht krijg je hier ook reacties van mensen die er recent geweest zijn.

Ook dr. Visser van Cardiozorg in Hoofddorp is goed (ik vind zelf heel goed ). Amsterdam wordt niet vergoed en dr. Visser door sommige verzekeringen.
Gast

ME/CVS Centrum Amsterdam

Bericht door Gast »

Ik zit zelf bij Dr Visser in Hoofddorp en hij doet ook een inspanningstest om de diagnose te stellen.
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

ME/CVS Centrum Amsterdam

Bericht door ariadne »

Er is een wat ouder topic met ervaringen. Ik zet de link naar de laatste pagina met de meest recente ervaringen:

https://www.me-gids.net/index.php?name= ... 874#229874
Plaats reactie