Nexavir (4ME): effect? ervaring?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

sprankel
Gevorderd lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 12 aug 2010, 15:02

Bericht door sprankel »

Ja je kunt zeker even informeren bij DML!
Er is ook een studie van Stanford waaruit blijkt dat LDN de pijn bij fibromyalgie helpt te verminderen. Je moet het alleen wel langzaam opbouwen!
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

ondine schreef:103 pagina's over LDN... woaw

Ik ga even bij DML informeren want heb de laatste tijd veel last van fibromyalgische pijnen en mijn physische dokter zegt dat ik op mijn tanden moet bijten en wachten tot de crisis voorbij gaat. Had hij zelf pijn zou hij niet hetzelfde zeggen.
Ja, tegen al die bladzijden zag ik ook op.

Ben dus benieuwd wat DML daarover zegt. Voor wij daar weer heen gaan duurt nog even.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Gebruikersavatar
ondine
Actief lid
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 apr 2012, 21:40
Locatie: Wavre

Bericht door ondine »

annac: ik ga pas op 27 juni, maar denk een mail te schrijven want mijn fibromyalgische pijnen zijn zo erg terug...
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

ondine schreef:annac: ik ga pas op 27 juni, maar denk een mail te schrijven want mijn fibromyalgische pijnen zijn zo erg terug...
Ik sta op het punt weer 4ME te bestellen.

Zijn er meer mensen die inderdaad geen verschil merken tussen Nexavir en 4 ME? Niet dat wij op de Nexavir over zouden willen gaan, maar toch.

Reacties meer dan welkom, want moet mijn hoeveelheid daar aan aanpassen. En ik twijfel een beetje; kan van mijn zoon geen hoogte krijgen. Hij spuit het minder omdat het toch nog zo duur is. Ik moet hem dus stimuleren het toch te doen en hem gerust stellen dat ie zich over het geld geen zorgen moet maken.

LND studie, daar zal ik me ook in moeten verdiepen.......
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

LDN is in ieder geval goedkoop.

Nexavir is een antiviraal toch? Zou je ev. nog kunnen kijken naar die cmxoo1 uit het topic over vistide.

Sorry, off topic. Je vraag was naar 4ME of nexavir, heb met beiden geen ervaring.
Gebruikersavatar
ondine
Actief lid
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 apr 2012, 21:40
Locatie: Wavre

Bericht door ondine »

Heb heel snel LDN gekregen van DML (gewoon op aanvraag per mail). Ben heel snel kunnen opbouwen want geen neveneffekten (behalve darmverstopping).

Nu ben ik aan 4 mg per dag, bijna geen fibromyalgische pijnen meer. Ik ga vanavond over naar 4,5 mg. 't Is echt een opluchting voor mij.

Wat 4ME betreft zie ik de link niet met fibromyalgische pijnen. Het stoppen van 4ME heeft me minder moe gemaakt.
jannie
Actief lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:03

Wie kent, enof heeft de middel 4ME injecties gebruikt?

Bericht door jannie »

samengevoegd. Mod.

Zie bovenstaande, dat is mijn vraag aan jullie.
Groetjes, Jannie .
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

ondine schreef: Wat 4ME betreft zie ik de link niet met fibromyalgische pijnen. Het stoppen van 4ME heeft me minder moe gemaakt.
minder virus in brein -> meer endorfinen (zoals bij LDN) -> minder pijn?

(nog) geen ervaring mee jannie maar wel nieuwsgierig, ook of die capsules er nou al zijn
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
tavy
Actief lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 19 jun 2010, 12:14

Bericht door tavy »

Odine, dat klinkt fantastisch ! Ik heb ook veel pijn. met perioden breekt het echt uit. Ik ga ook ldn eens overwegen. Maar tis toch een pittig middel nietwaar?

Tavy
Gebruikersavatar
mirande
Actief lid
Berichten: 227
Lid geworden op: 19 okt 2011, 14:18

Bericht door mirande »

Zijn hier mensen met positieve reacties op 4ME, nexavir, kutapressin, die mee willen helpen aan een serie kleine getuigenissen.
Ik poog deze omgaand te verzamelen en aan DM te overhandigen.
Alvast super bedankt!

Groetjes
Mirande
Plaats reactie