#undauerME #art2cureME #millionsmissing

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

Bericht door luipaardje »

Mooi stukje werk, Anil. Dank je wel.
Ik zat ook te denken aan een reactie, maar wat ik wilde zeggen staat hier allemaal al in.

twee kleine taalkundige dingen:
'een hele heterogene cohort' is denk ik 'een heel heterogeen cohort'
en
'die top wetenschappers die inmiddels de mening van de patiënten deelt' lijkt mij 'die topwetenschappers die inmiddels de mening van de patiënten delen'.

Alhoewel ik niet 100% zeker ben en het aan het verhaal niet afdoet of deze kleinigheden wel of niet geheel taalkundig perfect zijn.

Goed stuk, netjes gebracht, met feiten onderbouwd. Geen geschreeuw, populaire formuleringen of bedreigingen. Lijkt mij niets militants aan. Dat de inhoud meneer Keuter waarschijnlijk niet kan bekoren is iets anders.

De Engelse rechter heeft vorig jaar ook besloten dat het wel meevalt met de bedreigingen. Hopelijk begint dat ook hier (bij onder andere de gezondheidsraad) langzaam door te dringen. De steun van vele internationale wetenschappers die we inmiddels hebben helpt daarbij. Het wordt steeds moeilijker om ons als een klein groepje onwillige schreeuwlelijks uit te maken.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

'schreeuwlelijkerds' :)

Klopt taalkundig, wat je schrijft. Maar het was al geplaatst in Medisch contact.
Life smells...
Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

Bericht door luipaardje »

Oh ja, schreeuwlelijkerds. Maak ik zelf nog een taalfout :-).
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

:lol:
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Oh ik zal even kijken, ik weet nog niet of ik het met je eens ben haha
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Toen ik de redactie van RTL-late night, Humberto Tan mailde, bleek dat vrij kort voor de zomerstop. Volgende week weer terug, dan zal ik ze er binnenkort nog eens aan herinneren. Als media gaan begrijpen dat ze hiermee primeurtjes kunnen halen, dus dat het allemaal sowieso bekend aan het worden is, willen ze vast wel een keer :)
Life smells...
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Asje dat zou top zijn.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Verwacht alleen niet te veel, er zijn de afgelopen 30 jaar honderden berichten/artikelen naar media gestuurd, maar nu staat de tijd aan onze kant, wie weet :)
Life smells...
Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

Bericht door luipaardje »

Ze hebben graag iets actueels. Die special van Journal of Health Psychology was er voor de zomer nog niet. Heel actueel dus. En ook nog een 'baanbrekend' iets; dat wat jaren zo geweldig leek, blijkt niet te kloppen. Hopelijk zijn dat redenen genoeg voor hun om er nu wel op in te gaan.
Gebruikersavatar
memax
Beginner
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 dec 2016, 13:23

Bericht door memax »

Ja dat zou wel heel mooi zijn!
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

asje schreef:Toen ik de redactie van RTL-late night, Humberto Tan mailde, bleek dat vrij kort voor de zomerstop. Volgende week weer terug, dan zal ik ze er binnenkort nog eens aan herinneren. Als media gaan begrijpen dat ze hiermee primeurtjes kunnen halen, dus dat het allemaal sowieso bekend aan het worden is, willen ze vast wel een keer :)
Dat zou puik zijn!
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Grigor: kun je de geluidsisolatiecabine al betalen?
Zou erg fijn zijn.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

asje schreef:Verwacht alleen niet te veel, er zijn de afgelopen 30 jaar honderden berichten/artikelen n7aar media gestuurd, maar nu staat de tijd aan onze kant, wie weet :)
Ti i ime, is on our side, yes it is. Bis!
Plaats reactie