magnesium

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

asje schreef:Da's jammer! Zit er niets anders bij, bij deze magnesium?
Alleen hulpstoffen, maar verder is het alleen magnesium. Voel me enorm opgejaagd en gestresst. Dus morgen geen magnesium meer.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ongelooflijk! Echt precies het tegenovergestelde van hoe het bij mij (en wel bij meer) werkt! Nee, geen magnesium meer voor jou ...
Life smells...
Gast

Bericht door Gast »

Ik gebruik magnesiumchloride voor in mijn voetenbadjes. Heel goedkoop uit Duitsland te bestellen (25€ inclusief verzending voor een zak van 25 kg).
Je huid neemt op zoveel als het nodig heeft. Veel mensen hebben moeite om magnesium op te nemen via maag-darm kanaal.
Gebruikersavatar
floortje28
Gevorderd lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 04 nov 2013, 20:45

Bericht door floortje28 »

@agnes, jammer dat het niet goed is gegaan met magnesiumcitraat. Is na stoppen opgejaagd- en gestresstheid weg gegaan? Waar wilde je magnesium voor gebruiken verzuring spieren? kramp? of andere klachten? http://www.vitamine-info.nl/alle-vitami ... magnesium/ Voetenbad als @Marre88 noemt is andere mogelijkheid of magnesiumolie goed merk is magnesiumolie van Zechsal of van Holland & Barrett
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

floortje28 schreef:@agnes, jammer dat het niet goed is gegaan met magnesiumcitraat. Is na stoppen opgejaagd- en gestresstheid weg gegaan? Waar wilde je magnesium voor gebruiken verzuring spieren? kramp? of andere klachten? http://www.vitamine-info.nl/alle-vitami ... magnesium/ Voetenbad als @Marre88 noemt is andere mogelijkheid of magnesiumolie goed merk is magnesiumolie van Zechsal of van Holland & Barrett
Ik hoopte dat de magnesium tot iets meer energie en iets minder spierpijn zou leiden. Opgejaagdheid is nog niet weg, maar wel veel minder.
@Floortje28 : gebruik je die magnesiumolie nog voor iets anders dan voetenbad? Ik neem nl. nooit een voetenbad... Teiltje halen, vol laten lopen met water, optillen etc... kost veel energie :(
Gebruikersavatar
floortje28
Gevorderd lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 04 nov 2013, 20:45

Bericht door floortje28 »

agnes schreef:Ik hoopte dat de magnesium tot iets meer energie en iets minder spierpijn zou leiden. Opgejaagdheid is nog niet weg, maar wel veel minder.
@Floortje28 : gebruik je die magnesiumolie nog voor iets anders dan voetenbad? Ik neem nl. nooit een voetenbad... Teiltje halen, vol laten lopen met water, optillen etc... kost veel energie :(
@agnes, magnesiumolie kan op de huid worden gedaan https://www.zechsal.eu/zechsal-magnesiu ... 00-ml.html
De beste plekken om magnesium op te nemen zijn de voeten, de oksels en de buikstreek. Maar als u last heeft van kramp of gespannen spieren dan is het ook verstandig de plek zelf te behandelen.
Eerst goed herstellen van opgejaagdheid. Als je nog magnesiumolie wilt proberen voorzichtig zijn weinig gebruiken goed op bijwerkingen letten als je ziek van wordt meteen stoppen.
Gast

Bericht door Gast »

Als de magnesium olie prikt, dan betekent dat dat je het nodig hebt! Ik vind het een erg vervelend gevoel, daarom de voetenbadjes. Maar als dat te veel energie kost is de olie een goede keuze.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Jemig ik was begonnen met de magnesium ik slikte altijd de oxide van de kruidvat en heb dezelfde als Asje besteld. Maar ben nu gestopt om te kijken hoe of wat. Eerst dacht ik joh het lijkt te werken maar nu werd ik extreem onrustig lag zelfs wakker snachts (heb ik nooit) misselijk en opgejaagd. Ik ben naar 1 tablet gegaan maar nog steeds. Heb gisteren niks gehad en heb vannacht best goed geslapen en voel mij nu niet zo zenuwachtig. Dan denk ik huh zou het echt door de magnesium komen? Trouwens die oxide heeft dus nooit wat gedaan wat ik al dacht.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Jee, jij ook al? Je zou het na een tijdje even (je merkt het toch snel genoeg) opnieuw kunnen proberen om het zeker te weten. Dat het averechts werkt, bedoel ik. Wel jammer, mij helpt het zoveel ...
Life smells...
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ja dat was inderdaad ook mijn bedoeling ik wil het gewoon zeker weten of het toeval was of niet. Ik moet wel zeggen ben nu wat minder zenuwachtig en slaap s'nachts in ieder geval gelukkig weer. Maar over een tijdje probeer ik het weer. Ik laat het jullie weten.
Gebruikersavatar
floortje28
Gevorderd lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 04 nov 2013, 20:45

Bericht door floortje28 »

Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Dankje Floortje
Plaats reactie