Afspraak CVS centrum Amsterdam

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ha, ha, Eressia,

Je hebt je humor nog niet verloren met je geruststelling!

Trouwens de cvs stichting heeft een deal met Achmea, dus daar kan de goodwill aan liggen, evt.
Boxertje
Actief lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 02 jul 2008, 21:30

afspraak gehad bij Dr Vermeulen

Bericht door Boxertje »

Hoi,

Afgelopen dinsdag heb ik mijn 1e gesprek gehad met de Vermeulen in Amsterdam. Er kon gelijk een hartfilpmje gemaakt worden en dat zag er geloof ik wel normaal uit. Wel was mn bloeddruk iets te hoog.

18 September heb ik een afspraak met Dr Visser (cardioloog), 14 oktober de inspanningstest, en 22 oktober afspraak met dr Kurk.

Ik moet zeggen dat ik best opzie tegen die inspanningstest. Hoe gaat dat precies?


Groetjes

hoi, ik heb dit onderwerp naar het topic over behandelingen verplaatst daar dit onderwerp hier beter bij past.
Moderator Shavonne
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

afspraak gehad bij Dr Vermeulen

Bericht door Jazzie »

Boxertje schreef: Ik moet zeggen dat ik best opzie tegen die inspanningstest. Hoe gaat dat precies?
Boxertje, lees je wel de antwoorden die je krijgt?
Je hebt de afgelopen maand al drie topics over het CVS Centrum geopend waarin ik telkens antwoord geef op je vragen, maar dan open je weer een nieuw topic en stel je dezelfde vraag.
Kijk eens in het tweede topic dat je opende ( http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... art-0.html ). Daar stelde je op 1 augustus dezelfde vraag als hierboven, en heb ik dezelfde dag nog een uitgebreid antwoord gegeven.
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

afspraak gehad bij Dr Vermeulen

Bericht door Shavonne »

Dank je Jazzie dat je hierop let, was mij nog niet opgevallen :oops:.
Niet kwaad bedoeld Boxertje hoor! Maar het kost ons hier anders ook teveel energie om dingen telkens weer uit te leggen en te beantwoorden. Daarom is het ook prettig wanneer een onderwerp onder het goede topic staat. ZO is het makkelijk terug te vinden en hoeven vragen niet dubbel beantwoord te worden door ons leden.
Anders lees je vragen nogmaals met de reacties van de leden door, dan heb je alles bij elkaar het antwoord op je vraag compleet. Misschien komt ook ook wel door de spanning omtrent het komende onderzoek, dat je het even niet meer weet.

Ik voeg dit onderwerp anders samen bij het onderwerp afspraak CVS Amsterdam. Dan wordt het ietsje duidelijker en staat het zelfde onderwerp bij elkaar.
Dus Boxertje, daar kun je gewoon verder blijven gaan over dit onderwerp.
Shavonne moderator
Plaats reactie