#undauerME #art2cureME #millionsmissing

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Asje, ik ben even zo brutaal om te antwoorden, hoeft Grigor het niet te doen. Uit de uitleg bij de inzamelingsactie:
As I am bed bound I had no chance of inspecting the house by myself. Sadly once I arrived in the new home it turned out to be even noisier to some degree than the old one. It was a big blow, and although with wearing earplugs and earphones 24/7 and no baby running it's a bit better than the old house it’s still not a good situation for me to recover somewhat. The best would be if I could install a new isolation cabin.
https://www.gofundme.com/sleep-in-a-sou ... tion-cabin
Verhuizing is dus tegen gevallen.

Ariadne.
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Ariadne was me al voor. Bedankt
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

O wow, dat is allemaal snel gegaan dan, helaas niet zo helemaal geslaagd dus :(
Life smells...
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Anil schreef een nieuwe blog over zijn horrorjaar 2016:

De dansende kluizenaar’16 vs de sumobaby (part1)
PUBLISHED JULY 13, 2017
http://anilvanderzee.com/de-dansende-kl ... aby-part1/

Om deze lawaaiterreur draaglijker te maken, houdt Anil een crowdfundingcampagne voor een noodzakelijke geluidscabine, uw hulp is daarbij enorm welkom: https://www.gofundme.com/sleep-in-a-sou ... tion-cabin

Hartelijk dank!
Hoop doet leven!
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Dank je voor het delen. Super fijn.
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

En als het lukt, dan zo'n cabine voor Asje???
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Dat is heel lief van je :) Hier ligt het allemaal wat anders, de - dus moedwillige - lawaaiterreur is maar (...) één van de misdadige zaken, ik zou me ook weer niet veilig voelen als ik niet meer hoor wat er gebeurt. Ingewikkeld en extreem verhaal. Ga nog steeds uit van 'al is de leugen nog zo snel, de waarheid ...' en een definitieve stop van dit alles.
Life smells...
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik heb 't gelezen Grigor, drama. Hoop iig dat je cabine snel komt.
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Hard nodig inderdaad.
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Geen cabine voor Asje dus. Wel vreselik dat je je niet altijd veilig voelt in je eigen huis. Stress! Serkte ermee en ik hoop dat er snel een einde komt aan dit verhaal, duurt al te lang.

Grigor, ik heb me wel eens proberen voor te stellen hoe jij leeft. Stelde mezelf gewoon wat praktische vragen: hoe doe je het met eten als je maar een kwartier per dag op kan zijn, hoe wordt het huis schoongemaakt als je niemand binnen kan verdragen, hoe verschoon je je bed etc. Daar geef je nu een inkijkje in, heftig! Dit is overleven, een zware survivaltocht is een peuleschilletje hiermee vergeleken.
Ik hoop echt voor je dat de cabine er komt en wat verbetering brengt.

Ariadne.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Dank ariadne.
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Mijn antwoord op Emile Keuter,

Hallo, hierbij mijn antwoord op Emile Keuter over de militante ME patiënten en CGT/GET.

Ik ga dit antwoord later met deze blog ook onder zijn blog plaatsen.... Denk ik, waarschijnlijk, misschien. Dus voor de mensen die wat willen zeggen kunnen het weer onder mijn blog plaatsen.
Ik heb het idee dat hij het sowieso gaat lezen. Ik adviseer wel om het netjes te houden. Geef hem niet te veel munitie om te schieten.

Delen is gezellig. Als iemand de blog in het Engels wil vertalen zou dat echt super zijn. Ik ben even klaar met schrijven

http://anilvanderzee.com/neuroloog-m-e-militant/
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Heel goed Grigor, zal er later nog wat schrijven.

Militant asje
Life smells...
Gebruikersavatar
mamoes
Gevorderd lid
Berichten: 560
Lid geworden op: 16 jul 2010, 22:25

Bericht door mamoes »

Petje af Anil netjes en heel 'to de point'.

Ook al valt het niet mee mijn motto blijft toch altijd 'je fatsoen bewaren'.

Uit ervaring weet ik dat dat toch altijd je sterkste kant blijft want schelden en minachting gaan zich altijd tegen je keren.

Bedankt voor je inzet wat je zeker weer zal moeten bezuren bovenop je al heftig aanwezige PEM.
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Dank jullie, normaal ben ik wel van het wat minder fatsoen houden haha. Maar het leek me hier beter om dat niet te doen :D :D :D :D
Plaats reactie