Teken voor ME! Teken de petitie 'ME is geen SOLK!'

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen

Hoi Poppetje

Heel veel respect en bewondering voor je volhouden.
petje af. =D> =D> :) je bent een kanjer.


lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Dank je Petraroos!

Lieve mensen ik heb jullie hulp nodig, er zijn deze maand zoveel evenementen waarbij we handtekeningen op zouden kunnen halen.

Festivals, avondvierdaagse (start morgen).
Nijmeegse vierdaagse start 7 juni t/m 10 juni!

Ga alsjeblieft even bij de je gezonde familie en vrienden na wie toevallig gaat, en of die bereid zou zijn te helpen om daar mensen te vragen te tekenen. Is er een avondvierdaagse team dat met een T shirt wil lopen namens ME patienten? Met de print van de poster en de link erbij en mensen vragen te tekenen?

Of maak een persoonlijk Tshirt met foto van familielid of kennis die ME patient is, en zeg, help je mee zodat ik er ooit ook een keer bij zal kunnen zijn....met link naar petitie etc. Wees creatief.

Help Mee!

En wie van je gezonde vrienden of familie gaan naar de vele grote festivals deze maanden, Vraag ze het zelfde als hierboven beschreven! Maak een T shirt en Help MEe!

Op 10 juni start Pinkpop

Op 30 juni is Rock Werchter in Belgie

Op 19 augustus Lowlands


Denk aan ons doel 5000 handtekeningen !!!


Dank !
Gebruikersavatar
mirande
Actief lid
Berichten: 227
Lid geworden op: 19 okt 2011, 14:18

Bericht door mirande »

Optimisme en strijdkracht zijn nodig!

Dankjewel poppetje, dat jij je zo in zet voor ons allen.
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Dank je wel Mirande!

We gaan gewoon door ;-), verandering gaat immers niet vanzelf.
Kom op mensen nog 2 handtekeningen voor 3500 dat gaat lukken vandaag en dan door.
Wie kan helpen door zijn omgeving te motiveren te helpen handtekeningen in het land op te halen?
Laat het weten.

Dank
Gebruikersavatar
meintje
Vertaler
Berichten: 281
Lid geworden op: 10 feb 2014, 12:39

Bericht door meintje »

Voor hen die festivals in stijl willen gaan bezoeken..... Er zijn shirts verkrijgbaar met #MillionsMissing (knalrood met zwarte poppetjes ;) en één wit poppetje).

http://www.zazzle.com/millionsmissing_2 ... 5599406755

Ze zijn niet bepaald goedkoop. Zo'n 31 euro (36 dollar) en dan nog verzendkosten. Ik mag natuurlijk niet oproepen tot plagiaat, maarre... kun je tegenwoordig niet bij een t-shirt shop aankomen met een plaatje en daar een shirt mee laten bedrukken?
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

3500 is een feit, en Dooooooooor mensen, op naar de 5000!!! Wij kunnen dit! ;-)

@meintje, Tshirts goed idee voor de festivals, avond vierdaagse, of een lieve vader of moeder, broer en zus, vriend of vriendin die bijvoorbeeld een dag op het werk aandacht wil vragen voor ME en handtekeningen wil ophalen (door mensen even op hun telefoon te laten tekenen, briefjes in postvakjes te doen etc.) Zorg dat de link naar de petitie goed vermeld staat.

Print de poster en hang het bij de supermarkt, in de winkel die je goed kent, in kantines bij de sportclub etc. Mogelijkheden genoeg. Help Mee!

http://www.me-gids.net/files/posters/TekenVoorME.pdf

dank aan iedereen ook die op social media aandacht blijft vragen...

https://meisgeensolk.petities.nl/
abby
Vertaler
Berichten: 197
Lid geworden op: 18 aug 2015, 22:12

Bericht door abby »

@poppetje Wou nog maar eens even zeggen hoe goed het is dat je ons blijft herinneren aan deze petitie. Vandaag al de zoveelste keer dat ik met iemand praatte en opeens dacht: 'hey, jij kan ook nog tekenen!' Als iedereen het blijft onthouden en blijft vragen, dan blijven we stijgen! :smile:
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

@abby, dank je wel, lief van je. En inderdaad zo werkt het vaak, merk ik zelf ook, steeds denk je he, die kan ik ook nog wel vragen of, he die wil vast ook wel iets doen, en zo komen we samen stapje voor stapje verder.

dus niet opgeven mensen, 3500 hebben we gehaald, dat is super, maar denk aan het doel, 5000! in de zomer...dus blijf vragen, blijf delen, blijf helpen....;-)
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Oke, mensen op naar de 3600 !! ;-)

Wat we nodig hebben is een groepje gezonde mensen / vrienden / kennissen van ME patienten die willen helpen de komende maanden. Heb je zo'n lieverd in je omgeving, vraag ze om hulp.
Om posters op het hangen in sportkantines, op werk, of om op evenementen met Tshirt te gaan lopen met link naar de petitie en om handtekeningen te vragen...

Let's do this !! vergeet het doel voor de zomer niet 5000 handtekeningen !!
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Ingrid is jarig en heeft een super leuke verjaardagswens ;-)

https://www.facebook.com/ingrid.glaser1 ... nref=story

Zij vraagt of iedereen wil helpen het een bijzondere verjaardag te maken en haar berichtje wil delen zodat haar wens kan uitkomen.

:-)
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ik heb


http://www.opnaardebestezorg.nl/mantelzorg/

gevraagd zoveel mogelijk te tekenen.

"Op naar de beste zorg" kwam ik op facebook tegen, nl.
Gebruikersavatar
me
Beginner
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 jun 2015, 14:39

Bericht door me »

Wat leuk die verjaardagswens. En inderdaad annac, op naar de beste zorg!
Vindt dat wij wel aan de beurt zijn.
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Poppetje schreef:
Wat we nodig hebben is een groepje gezonde mensen / vrienden / kennissen van ME patienten die willen helpen de komende maanden.
Misschien mensen van het forum vragen die beter zijn geworden of waar het veel beter mee gaat?

Sneeuwwitje, Mieshka, Moon72..........
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Dank voor de tip, ik zal er even naar kijken of ik ze nog kan bereiken via het forum.

Verder gaan we redelijk snel al naar de 3600, nog 27 handtekeningen. Blijf vragen, delen, helpen.
Op naar de 5000 in de zomer mensen !

https://meisgeensolk.petities.nl/
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

me schreef:Wat leuk die verjaardagswens. En inderdaad annac, op naar de beste zorg!
Vindt dat wij wel aan de beurt zijn.
Ze hebben getekend. Ik heb gevraagd of ze het wilden delen ook.

Alle Gemeente en Provincie leden persoonlijk aanschrijven, wat ik bij de 1 e petitie deed, dat is te veel gevraagd nu. Maar mss idee voor anderen? Werkte wel een beetje. Vooral de plaatselijke partijen waren enthousiast.
Plaats reactie