Beste manier van bestellen bij Iherb

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Beste manier van bestellen bij Iherb

Bericht door plassterk »

Ik heb in december en november een aantal pakketjes besteld via de langzame airmail methode. Sommige deden er zeer lang over en een aantal waren uiteindelijk teruggestuurd naar Iherb. Ik kreeg mijn geld toen wel terug. Op al deze pakketjes zat belasting.
Ik begon te bestellen via airmail aangezien DHL ook altijd belasting begon te heffen en ik had gehoord dat de langzamere airmail veel minder kans op douane kosten had.
Mijn laatste DHL bestelling uit nood omdat de andere pakketjes maar niet kwamen had dan weer geen douanekosten.
Maar hoe bestellen jullie. Betalen jullie veel douanekosten. Is het het beste gewoon heel veel in 1x te bestellen zodat je niet steeds 12 euro inklaringskosten betaald per pakket maar 1 keer inklaringskosten en dan 3% belasting over de pillen.
Heft DHL bij jullie nu ook bijna standaard douanekosten. Ik heb zes jaar lang altijd bij DHL douane vrij kunnen bestellen.
Groetjes
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Wij bestellen bij Kalida shop.
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-26.html
Tip van forumleden: Wil je zo goedkoop mogelijk pakketjes op bestemming krijgen. Splits een bestelling op in pakketjes van maximum 22€. Je betaalt dan wel meermaals verzendingskosten. Doch betaal je geen invoertaksen die hoger kunnen zijn.
-> gezien meermaals verzendingskosten, verzending via airmail (met extra optie tracking heb je controle waar je pakketje is)

Misschien ook handig:
Bereken de extra kosten voor bestellingen vanuit de USA:
Hoop doet leven!
lovessea
Beginner
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 dec 2012, 17:21

Bericht door lovessea »

ik bestel juist één ding, zodat ik onder het bedrag blijf en geen inklaringskosten heb. iherb prima hiervoor geschikt. ik geloof dat je onder de 22 euro moet blijven. kan je altijd even googlen dan weet je het zeker.
Plaats reactie