Teun van der Keuken vragen om een prikkelend onderzoek?

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

annac schreef:
Er zijn misstanden te over. Alleen niet zo groot als die van ME, denk ik dan.
Dat is jouw tunnelvisie, er zijn er velen. Waarbij ook meer doden vallen bijv.

Ik denk niet dat de onderzoeken eerder behandeld zijn in De Monitor', denk dat ze bedoelen dat ze eerder zo'n verzoek hebben gehad en dat in de redactie hebben behandeld, er is wat dat betreft natuurlijk al veel geprobeerd, zit er dik in dat De Monitor ook eerder benaderd is.

We moeten er nu verder niks mee, we deden een poging en als het (vooralsnog) een nee is, is dat 't voor nu, nu nòg iets sturen zou irriteren en heeft geen zin. Het onder een ander kopje doen, zoals jij nog hebt gezegd, ook geen goed idee.

Maar ze zeggen ook: '...wellicht dat we er in de toekomst iets mee kunnen doen.'

Dus mijn idee is, dat als het wèl een keer groot in het nieuws komt, of er zéér uitzonderlijke ontwikkelingen zijn, het nog een keer sturen mèt die nieuwste ontwikkeling. (Ik maak graag weer de tekst ervoor.)
Life smells...
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

==Er zijn misstanden te over. Alleen niet zo groot als die van ME, denk ik dan. ==

==Dat is jouw tunnelvisie, er zijn er velen. Waarbij ook meer doden vallen bijv.==

Ja, hè, hè, dat weet ik ook wel. Ik zag bv toevallig bij Brandpunt wel iets ergers vanavond.

Inderdaad, weer reageren zou maar irriteren, was ook mijn gedachte. Afwachten dus, tot de zéér uitzonderlijke ontwikkelingen!
Plaats reactie