Magneetsieraden Energetix
Moderator: Moderators
Heeft er iemand ervaring met magneetsieraden van Energetix?
Ik zelf heb zojuist een paar oorbellen aangeschaft in de hoop dat het iets doet.
Ik zelf heb zojuist een paar oorbellen aangeschaft in de hoop dat het iets doet.
en?? of heeft zoiets meer dan 3 dagen nodig
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
We zijn een aantal dagen verder, maar helaas nog geen verbetering. Wel merk ik dat ik snel last krijgt van beginnende hoofdpijn. Het zou ook wat goeds doen tenopzichte van afvalstoffen, dus wellicht werkt dit. Verder meer dorst valt me op. Normaliter heb ik hier geen last van. Tot zo ver..
ben er anders net bij eentje geweest die me hopelijk van een paar verrekte irritante allergietjes af gaat helpen als je't niet probeert weet je zeker dat niks helpt
had ook een keer verschrikkelijke dorst na een acupunctuurbehandeling, die verder voor ME niet zoveel deed (of misschien te snel mee gekapt, ben nogal ongeduldig proefobject) maar vond dat dan wel weer een goed teken
had ook een keer verschrikkelijke dorst na een acupunctuurbehandeling, die verder voor ME niet zoveel deed (of misschien te snel mee gekapt, ben nogal ongeduldig proefobject) maar vond dat dan wel weer een goed teken
Laatst gewijzigd door soof op 18 feb 2016, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter