Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
plassterk schreef:Krijg deze thread nu pas echt mee. Fantastisch dat je het doet grigor, zo weinig energie en nog zoveel voor ME voor elkaar krijgen. Ben erg bedroefd dat ik bij mijn schoonfamilie in het buitenland zit. Was een mooie gelegenheid om eens wat mensen te zien misschien. Maar ja tickets zijn al geboekt. Zo jammer dat je zelf niet kan ook. Maar goed komt wel weer, je neemt je lot meer in eigen hand dan de meesten, zal (ex) topsporters wel eigen zijn. Groetjes
Mja. Zo zou je het kunnen zien. Maar niet iedereen zal er zo'n zin in hebben zo in de schijnwerpers te staan. Dat Is dat weer de artiest denk ik.
Hoe dan ook draagt iedereen een steentje bij op zijn manier. Vind niet echt dat ik dat nou veel meer doe maar dank je voor het compliment. Of aardige woorden.
soof schreef:moeten kaartjes van tevoren besteld worden of kan iemand met een plotselinge opleving op de 27ste ook gewoon binnen komen wandelen/kruipen
en voor het regelen
Als er nog kaartjes zijn zeker.
Maar je zal dan wel een dagje ergens in een hoekje moeten slapen. Want voorstelling is de 28e
Voor zij die het nog wisten: de vertoning is sinds half februari uitverkocht!
Op dit moment zijn alle stoelen voor deze voorstelling gereserveerd. Stuur om kaarten te reserveren een mail naar pim@lab111.nl met als onderwerp 'reserveren forgotten plague', dan zetten we je op de wachtlijst.
Applausje voor Anil!!
Live tweets tijdens de voorstelling zullen te volgen zijn via #ForgottenPlagueNL