Blog ME congres 2015 neuroloog E. Keuter

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws, artikelen en onderzoek over ME (cvs)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Het ziet er naar uit, dat verontwaardiging verblindt. Kritisch lezen wat er staat en zijn argumenten beoordelen is belangrijker dan roepen dat tegenstanders helemaal fout zijn. Dat geldt trouwens voor beide partijen, die dus vlijtig langs elkaar heen praten en over iets anders tegen elkaar strijden.
abby
Vertaler
Berichten: 197
Lid geworden op: 18 aug 2015, 22:12

Bericht door abby »

semma, kan je even toelichten wat je daarmee precies bedoelt?
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Dat is wel nodig, ja :? :?
Life smells...
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Die man benoemt iets wat het overdenken waard is.
Gebruikersavatar
leena
Actief lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jun 2015, 11:43

Bericht door leena »

Semma, kan je concreter zijn? Ik ben benieuwd wat je bedoelt met 'iets' want hij heeft al veel uitspraken gedaan over me/cvs en solk en om er verder te kunnen op ingaan is wel nodig te weten welke je precies bedoelt. Eventueel hem citeren of verwijzen naar het stukje in zijn blog waarover je het precies hebt?
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

semma schreef: Dat geldt trouwens voor beide partijen, die dus vlijtig langs elkaar heen praten en over iets anders tegen elkaar strijden.
En dan nog dit ... :shock: Jaah, het ligt aan beide kanten, sure.
Life smells...
feuer
Actief lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:41

Bericht door feuer »

In dit verhaal word volgens mij vanaf beide kanten met modder gegooid.
Ik denk dat het verstandig is om deze man geen 'podium' te geven en er geen aandacht aan te besteden.
Deze man heeft duidelijk zijn standpunt gemaakt en is niet bereid de kant van ME patiënten te zien die niet met veel doorzettingsvermogen en toekomstplannen beter worden.
Helaas... hopelijk veranderd dat in de toekomst.

Ik denk dat we beter onze energie kunnen steken in mensen die wél een podium verdienen.
De artsen en wetenschapper die wél bereid zijn verder te kijken, omdat zij zien dat ME patiënten wel willen, maar niet kunnen...
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

feuer schreef: In dit verhaal word volgens mij vanaf beide kanten met modder gegooid.
Pardon? Het is een schande wat Keuter, Nijmegen en co, doen, waar gaat dit opeens over??
Life smells...
feuer
Actief lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:41

Bericht door feuer »

@Asje,
Vind het heel jammer dat je je alleen focust op die ene zin, want dat was uiteraard niet mijn bedoeling.
Ik wist niet dat die zin zo aanvallend zou overkomen.
Kon het helaas niet meer aanpassen.
Dus doe ik het zo...
feuer schreef: Ik denk dat het verstandig is om deze man geen 'podium' te geven en er geen aandacht aan te besteden.
Deze man heeft duidelijk zijn standpunt gemaakt en is niet bereid de kant van ME patiënten te zien die niet met veel doorzettingsvermogen en toekomstplannen beter worden.
Helaas... hopelijk veranderd dat in de toekomst.

Ik denk dat we beter onze energie kunnen steken in mensen die wél een podium verdienen.
De artsen en wetenschapper die wél bereid zijn verder te kijken, omdat zij zien dat ME patiënten wel willen, maar niet kunnen...
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik reageer gewoon op de zin waarover ik iets wou zeggen, over de rest niet. Ondanks dat ik het volkomen normaal vind dat we er op reageren (ik zou dat geen 'podium' noemen). Ik hou me niet bezig met of iets een aanval is ofzo hoor.
Life smells...
Plaats reactie