Dokter Bauer (Zwitserland)

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

nog van harte gefeliciteerd,Wim.
ik hoop dat je nu een stuk minder pijn zult hebben.
maar is het dan de bedoeling dat je nog een keer aan je voet word geopereerd?
Gebruikersavatar
sanfibro
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2015, 16:14

update na operatie

Bericht door sanfibro »

Hoe gaat het nu met jou Wim48?
Zoek mensen die negatieve en positieve ervaringen willen delen in mijn fb groep/
https://www.facebook.com/groups/1065801826765380/

welkom dus
wim48 schreef:Lang geleden dat ik zelf een stukje geschreven heb, ik lees wel op de ME site.
Maar nu wil ik even een up-date geven van de laatste operatie van Dr bauer.

Het is te gek voor woorden, ik kan hobbyen in de tuin werken, ik zak niet meer door mijn boven benen heen, fietsen, dansen, lopen 5km enz, Ik heb nog wel pijn in armen en benen, maar dat is met 60% afgenomen.
Fijn is dat want .... avonds wist ik voor de operatie niet hoe ik mijn armen en benen moest leggen, het bleef altijd pijn doen.

Ik heb nu sinds een half jaar huidpijn ( aangezichtspijn ) aan mijn rechterhand, erg lastig.
Ik zou in 2013 een nieuwe operatie aangaan. Maar er was iemand uitgevallen en 3 oktober kreeg ik een mail of ik geintreseed was om op 15 oktober te komen, ik heb meteen ja gezegd.

Dus we gaan een tweede operatie aan, het is precies op mijn verjaardag, misschien is het wel een cadeautje van God. Ik had het geld nog niet bij elkaar, maar omdat ik een kleine bank heb die mij persoonlijk helpt altijd, krijg ... kan ik het lenen van de bank, ik ga onze kamper verkopen, om het terug te betalen.

Ik hoop op nog meer genezing. Ik heb eindelijk de hoop om ooit weer in de maatschappij mee te kunnen fungeren. Ik heb al plannen, maar moet dan nog wel ietje-pietje gezonder worden.

Dus voor mij en voor 2 kennissen die er na mijn operatie naar dokter Bauer zijn gegaan is hij geen charlatan. Ook mijn kennissen zijn erg veel opgeknapt.

Dus mijn avontuur is nog niet afgelopen ...... 15 oktober..... hoe dat gaat verlopen ... ben erg zenuwachtig, ook omdat alles nu in een paar dagen geregeld moet worden, ( reis, hotel, het geld, enz )
Groetjes Wim :D
Plaats reactie