zenuwgestel

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lovessea
Beginner
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 dec 2012, 17:21

zenuwgestel

Bericht door lovessea »

momenteel heb ik veel last van mijn zenuwgestel. bijvoorbeeld tijdelijk even ja blijven knikken of mijn hand die heen en weer gaat. Wat schokkerig. Erg irritant en eng hoe dit weer verder gaat. Heeft iemand een idee wat ik voor mijn zenuwgestel kan slikken of waar ik op moet letten om iets bijvoorbeeld niet/wel te eten wat kan helpen/ondersteunen.
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

zenuwgestel

Bericht door soof »

hier nog een (af en toe) jaknikker! is begonnen toen ik van de beestjes (zie rijtje uit link hieronder) af was en m'n brein is zich sindsdien aan het resetten ofzo, met de meest merkwaardige dingen, zoals dit, en opeens compleet high uit het niks of inderdaad schokkerig met handen of een onwijse druk in m'n harses engazomaarevendoor

voor mij nauwelijks een probleem omdat ik ervan uit ga dat het tijdelijk is, wat jij moet doen zou ik niet durven zeggen..
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
zeeman
Actief lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 14 sep 2012, 15:10

Bericht door zeeman »

Magnesium is een natuurlijke ontspanner, kan misschien wat helpen? Ik neem het dagelijks in de vorm van 2 volle theelepels biolologische cacao in warm water. Ik mis het echt als ik het een dag niet doe, al herken ik dat schokkerige niet wat jullie beschrijven.
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

en m'n afwijking naar links is weer terug, heb jij dat ook? (zo ja dan snap je wat ik bedoel)
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Plaats reactie