Walk with ME & Lyme

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bellatordelux
Gevorderd lid
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 sep 2013, 00:36

Walk with ME & Lyme

Bericht door bellatordelux »

AfbeeldingDream or Donate: Walk with ME & Lyme
De naam van de actie 4daagse Nijmegen voor ME is gewijzigd in:

Dream or Donate: Walk with ME & Lyme

Het doel van Dream Or Donate: 4daagse Nijmegen voor ME is bereikt !!!


De wandelgroep bereidt zich al tijden voor op de mega inspanning: 4 dagen 40 km lopen. Wij zijn druk aan het trainen, nu minimaal 2x per week 25 km.

Tot op dit moment zijn we druk bezig geweest om de broodnodige sponsoren te vinden, die deze actie mogelijk maken. Er zijn te veel mensen die onnodig moeten lijden. Daarom willen wij aandacht voor ME & Lyme. Door tijdens de vierdaagse van Nijmegen in een krachtige boodschap te laten zien.

We want to LIVE Not just exist!

Er zijn 25 ”We want to LIVE Not just exist”/eigen ontwerp T-shirts geschonken door Handels onderneming Van Schooten uit Lemelerveld. Stichting Hope For Lyme schenkt ons 25 bedrukte T-shirts voorzien van hun boodschap. Van de ME/cvs Vereniging krijgen wij 30 T-shirts in bruikleen met de opdruk ”ERKEN DE ZIEKTE ME”.

Dag 1 loopt de groep in het eigen ontwerp voor ME en Lyme.
Dag 2 lopen wij in T-Shirts van Hope For Lyme.
Dag 3 lopen wij in T-Shirts van de ME/cvs vereniging.
Dag 4 wordt zoals de eerste dag.

Het bedrukken van de T-shirts is belangeloos verzorgd door Digico bv foliepanelen, kussens, vlaggen, naamborden en Di-KaDo webshop special gifts etc. De eigenaar heeft ons ook opgenomen in zijn wandelvereniging Walkmates waardoor wij verzekerd zijn van deelname! De spandoeken zijn klaar en belangeloos verstrekt door SIGNALO uit Zwaag NH.

Wij zijn de sponsoren ontzettend dankbaar dat zij ons de mogelijkheid hebben geboden om heel Nederland en ver daarbuiten te laten zien dat er heel veel mensen onnodig moeten lijden aan de verschrikkelijke ziekte ME & Lyme.

Maar……….er kan meer!

De fondsenwerving Dream or Donate is geslaagd , waardoor wij kunnen deelnemen aan de Nijmeegse Vierdaagse. Hartelijk dank aan iedereen die zijn/haar donatie heeft gedaan. Het was zeer ontroerend hoe sommige patiënten met hun minimale inkomen ons toch wilde steunen.


Om nog meer aandacht te krijgen, kunnen we, door het verspreiden van informatie over deze ziektes, aan de media, middenstand en particulieren nog sterker de aandacht op ons vestigen.

Wij bekijken momenteel wat er mogelijk is en dat zal afhankelijk zijn van wat er ter plekke kan en mag, de middelen (helaas geld), ideeën èn de beschikbare mensen !


Voor aanmelding van ideeën, initiatieven, òf als vrijwilliger Afbeelding naar WeWantToLIVENotJustExist :

WeWantToLIVENotJustExist@gmail.com

De afhandeling hiervan is in handen van een lotgenoot, dus een reactie kan even op zich laten wachten...
Dit is het vervolg op Niessie's laatste wens !
I have no Truth to tell or reveal,
only Insights to share
Gebruikersavatar
bellatordelux
Gevorderd lid
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 sep 2013, 00:36

Bericht door bellatordelux »

Maar……….er kan meer!

OPROEP: Mail Omroep Gelderland
voor media aandacht voor Walk with ME & Lyme


Afbeelding


Harm Edens verzorgt al enige jaren het dagelijkse 4DaagseJournaal voor Omroep Gelderland. Momenteel is er een
4Daagse Journaal 2015 Oproep te zien.
Het 4Daagse Journaal is niks zonder jullie. Overstelp ons dus maar met goede tips, ideeën, verhalen en opmerkingen! Wij zitten er klaar voor.

Bron: FB 4DaagseJournaal

Als je iemand weet :wink: die Harm Edens niet mag missen tijdens deze 4Daagse, mail dan naar Omroep Gelderland !

:arrow: :arrow: :arrow: 4daagse@gld.nl

Doe je mee ?
I have no Truth to tell or reveal,
only Insights to share
Gebruikersavatar
bellatordelux
Gevorderd lid
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 sep 2013, 00:36

Bericht door bellatordelux »

Afbeelding & 4Daagse
De Nijmeegse Vierdaagse

Meer dan één miljoen bezoekers en tienduizenden fanatieke wandelaars die zich 4 dagen lang in het zweet werken: in Nijmegen is het weer bijna zover!

De 99ste editie van het grootste wandelevenement ter wereld vindt dit jaar plaats van 21 tot en met 24 juli. Zo'n 42.000 enthousiastelingen van over de hele wereld gaan van start en wandelen vier dagen lang 30, 40 of 50 kilometer.

Uitgebreid verslag

Omroep Gelderland doet van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat uitgebreid verslag van het wereldberoemde wandelevenement.

4Daagse Journaal - Presentator Harm Edens en zijn team stort zich in het 4Daagse Journaal dag in dag uit op alles wat de wandelaars en hun aanhang drijft. Volg het 4Daagse Journaal op Facebook en op Twitter. Heeft u leuke ideeën of bijzondere verhalen voor de 4Daagse-redactie? Stuur ons dan een e-mail via 4daagse@gld.nl of bel met de redactie via 026-3713713.

Omroep Gld app - Via de gratis Omroep Gelderland app blijft u, waar en wanneer het u uit komt, continu op de hoogte van het laatste nieuws.

Internet - Een liveblog en nieuwsberichten op gld.nl houden u de hele dag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Radio - Verslaggevers mengen zich tussen de lopers en melden zich vanuit het holst van de nacht live in de uitzending.

TV Nieuws - In het TV Nieuws is in de week van de Vierdaagse iedere dag om 18.00 uur (ieder uur herhaald) aandacht voor het belangrijkste nieuws rond de Vierdaagse.

Alles over 4Daagse Bron: Omroep Gelderland
I have no Truth to tell or reveal,
only Insights to share
Plaats reactie