Vraag over CVS centrum A'dam

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Boxertje
Actief lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 02 jul 2008, 21:30

Vraag over CVS centrum A'dam

Bericht door Boxertje »

Hoi,

Even een vraag over het CVS centrum. Is daar ook urine onderzoek voor nodig?

En het bloedonderzoek moet toch van tevoren gedaan worden zodat je uitslagen mee kan nemen naar de 1e afspraak?

Ik krijg ene verwijzing vand e husiarts, kan ik dan nu al een afspraak maken?
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Vraag over CVS centrum A

Bericht door Jazzie »

Heb je bij het CVS Centrum het lijstje al aangevraagd, met dingen die geprikt moeten worden?

Daarvoor (en voor alle andere vragen over aanmelding en behandeling) kun je ze mailen op info@cvscentrum.nl of bellen op 020-4706290.
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Vraag over CVS centrum A

Bericht door Jazzie »

Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Vraag over CVS centrum A

Bericht door Jazzie »

Ik zie trouwens dat ik op een ander topic van jou, "Diagnosestelling CVS en hoe verder?", het volgende zei:
Jazzie schreef:
Boxertje schreef:maar ik weet nu niet zo goed hoe het nu verder moet. Zelf een afspraak maken in Amsterdam of eerst een verwijzing voor internist...
Dr. Kurk van het CVS Centrum A'dam ìs internist. Dus zo heb je 2 vliegen in 1 klap.
Als je contact opneemt met het CVS Centrum voor aanmelding, krijg je een lijstje van dingen die je moet laten bloedprikken via je huisarts. Als die uitslagen binnen zijn, kun je een afspraak bij het CVS Centrum maken. Dan krijg krijg je vragenlijsten thuis gestuurd die je moet invullen en terugsturen voordat je daar langs gaat.
Hou er rekening mee dat het best een maand of 2 kan duren voordat je aan de beurt bent.
Boxertje
Actief lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 02 jul 2008, 21:30

Vraag over CVS centrum A

Bericht door Boxertje »

Ik heb vanmorgen bloed laten prikken voor alles. Als de uitslagen binnen zijn schijn ik een verwijzing te kunnen halen bij de huisarts.
Ik hoop dat de uitslagen snel binnen zijn zodat ik eindelijk een afspraak kan maken...
Plaats reactie