vermoeidheids "aanval"

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Hoe vaak heb jij een vermoeidheids "aanval"?

minder dan 1x per maand
1
7%
1x per 2 à 3 weken
6
40%
1x per week
0
Geen stemmen
vaker dan 1x per week
7
47%
ik heb geen vermoeidheids aanvallen
1
7%
 
Totaal aantal stemmen: 15
Moniek
Beginner
Berichten: 43
Lid geworden op: 12 apr 2006, 16:09

vermoeidheids "aanval"

Bericht door Moniek »

Ik ben benieuwd hoe vaak jullie een vermoeidheids "aanval" krijgen... Hiermee bedoel ik een plotselinge bui waarin de ernst van je symptomen heel veel erger is dan normaal... dus wanneer je opeens veel vermoeider ben dan je normaal al bent... Bij mij varieet het een beetje, soms 1x per week, soms 1x per 3 weken.. ligt er aan of ik in een terugval zit en hoe ik me voel enzo... maar toch minstens wel 1x per maand....
Gebruikersavatar
paula
Actief lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 09 mar 2006, 17:01

Bericht door paula »

Bij mij is er op het moment meer te spreken van oplevings-aanvallen. Soms een moment van me helder voelen en wat sterker. Dit gebeurt soms 1x in de maand en kan een (paar) uur tot een dag duren. Dan is het weer gebeurd.
Groetjes van Paula.
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Bericht door Jazzie »

Huh? Ik dacht toch echt dat ik hier een paar dagen geleden een reactie had getypt...?
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Jazzie schreef:Huh? Ik dacht toch echt dat ik hier een paar dagen geleden een reactie had getypt...?
Ik heb niets weggehaald en denk ook de andere moderators niet, misschien een bericht getypt in een soortgelijk topic?
Moniek
Beginner
Berichten: 43
Lid geworden op: 12 apr 2006, 16:09

Bericht door Moniek »

Nee inderdaad! Het stond hier eerst veel voller ja! Vet vreemd... Dus je lijdt niet aan waanideeën jazzie :D Dat scheelt weer toch? hahah....
Nou ja het zal wel met een rede zijn weggehaald ofzo. :?:
xx
Gebruikersavatar
paula
Actief lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 09 mar 2006, 17:01

Bericht door paula »

Ja, want toen ik hier mijn reactie schreef, waren er zeker weten al veel meer reacties geweest. Ik was niet de eerste die reageerde en ik meende zelfs dat er meerdere pagina's waren.
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Bericht door Jazzie »

Moniek schreef:Dus je lijdt niet aan waanideeën jazzie :D Dat scheelt weer toch? hahah....
Gelukkig maar! :D Anders was ik nu behoorlijk door de mand gevallen! :wink:
Gebruikersavatar
Draakje
Actief lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 15 mar 2006, 15:59
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Draakje »

Ben het met Paula eens , ben ook eingelijk altijd extreem moe met af en toe een opleving waar ik dan weer flink gebruik van maak zodat ik daarna weer volledig instort :shock: maar wel heb genoten hahahaha
"We lachen hard om een mop. We glimlachen zachtjes om het geluk."
Plaats reactie