oh PLEASE
of is 3 maanden genoeg vinden jullie?
Nijmeegse Lyme-studie teleurstellend voor patiënten
Moderator: Moderators
Nijmeegse Lyme-studie teleurstellend voor patiënten
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Bah, vooral de toon stoort me. Ze brengen het als een soort positief nieuws dat zelfs een lange(re) kuur dus geen verschil maakt. "Gelukkig, ook dat helpt niet" In plaats van te focusen op het feit dat er in beide gevallen maar een lichte verbetering is opgetreden. Dat zou medici toch vreselijk dwars moeten zitten?
even advocaat van de spelen; aan de andere kant is dat ze het uberhaupt onderzoeken en door Níjmegen nog wel al heel wat en was een langere kuur lijkt me niet door de comissie die onderzoeken moet goedkeuren gekomen
eerst Rituximab, nu dit, ze zijn daar echt van het psychische padje af!
eerst Rituximab, nu dit, ze zijn daar echt van het psychische padje af!
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
We hebben vorig jaar natuurlijk hier veel discussie op het forum hierover gehad. Aantal maanden geleden stond in de VK nog een stuk over q koorts. Er stond zo iets van : na onderzoek is nu aangetoond dat mensen last hebben van wetenschappelijk onverklaarbare vermoeidheid naar aanleiding van een q koorts infectie. Interessant dus. Ik hoop dat mensen bezig zijn uit te vinden waardoor die vermoeidheid veroorzaakt wordt. Lijkt me ook van belang voor een verklaring van ME.