ervaring met scootmobiel firma Gidding

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
elena
Actief lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 31 mar 2012, 20:01

ervaring met scootmobiel firma Gidding

Bericht door elena »

De beste wensen voor 2015 allemaal! Hopelijk zijn jullie de feestdagen een beetje goed doorgekomen.

Afgelopen weken gaat het weer zo slecht dat ik heb besloten om toch maar een scootmobiel te kopen. Het lijkt me heerlijk om weer eens wat verder dan 300 meter rondom mijn huis te komen. Nu zag ik dat ze bij de firma Gidding in Elst scootmobielen in de aanbieding hebben. Heeft iemand ervaring met deze firma en hun scootmobielen?
Gandhi
"Vecht niet tegen wat je niet wilt, gebruik je verbeelding om te creëren wat je wel wilt."
Gebruikersavatar
mieperdepiep
Gevorderd lid
Berichten: 730
Lid geworden op: 07 apr 2011, 13:32

Bericht door mieperdepiep »

Geen ervaring mee, maar ik heb zelf wel een scootmobiel (via de gemeente)
Ik heb de scootmobiels op hun site eens bekeken en wat mij opvalt is dat de meesten echt heel langzaam zijn. 7km/uur topsnelheid komt overeen met een stevige wandelpas. 15km/uur is ongeveer normale fietssnelheid
Een actieradius van 20km is ook niet echt veel, al is het maar net waar je dat ding voor wilt gebruiken natuurlijk.
Die 20 km is onder de meest gunstige omstandigheden (maw: die haal je meestal niet :wink:) : hoe kouder het weer, hoe minder ver je komt. Hoe zwaarder je bent...

Vaak zijn scootmobiels ook wel te huur, zou je eerst eens kunnen kijken of het bevalt en is wat je er van verwacht voor je zo'n dure aanschaf doet
Gebruikersavatar
elena
Actief lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 31 mar 2012, 20:01

Bericht door elena »

Dankjewel voor je reactie. Ik wil graag een opvouwbare zodat we ook weer eens een weekendje weg kunnen en dan kom je snel op zoiets uit of je moet Veel meer geld uittrekken. Van de gemeente moet ik zoveel bijdragen dat ik m beter zelf kan kopen. Dit jaar zal het wel weer anders zijn bij de gemeente. Het bedrijf komt met een paar scootmobielen langs om te proberen. Ben benieuwd.
Gandhi
"Vecht niet tegen wat je niet wilt, gebruik je verbeelding om te creëren wat je wel wilt."
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb ook een scoot vd gemeente,dus kan je ook niet helpen
alleen weet ik zeker dat je wereld een stukje groter wordt,ik heb hem al 7 jaar en kan echt niet zonder
vraag dan wel even of ze je ook helpen bij pech enzo
alvast veel plezier!
Gebruikersavatar
elena
Actief lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 31 mar 2012, 20:01

Bericht door elena »

Ik denk dat ik pech Hulp bij de verzekering kan regelen. Eigenlijk wel grappig om te denken dat ik met een scootmobiel een weekendje weg kan. Of ik daar energie voor heb maar goed een mens moet kunnen dromen toch. Ik denk inderdaad dat het veel vrijheid geeft.
Gandhi
"Vecht niet tegen wat je niet wilt, gebruik je verbeelding om te creëren wat je wel wilt."
Plaats reactie