goedesmorgens....

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

goedesmorgens....

Bericht door soof »

hoe voelen jullie je tijdens of direct na wakker worden lag ik me net af te vragen?
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
solstice
Actief lid
Berichten: 279
Lid geworden op: 23 jun 2011, 18:43

goedesmorgens....

Bericht door solstice »

Heb altijd een paar uur nodig om volledig te ontwaken. Tot die tijd kan ik vrij weinig hebben aan geluid e.d. Ik hou d'r ook totaal niet van als mensen tegen me aan beginnen te praten als ik net wakker ben.
Gast

goedesmorgens....

Bericht door Gast »

Ook goedesmorgens deze morgen :D
hoe ik me voel:altijd moe...
ook tijd nodig om bij te komen
eigenlijk ben ik geen ochtendmens en al helemaal geen avondmens
ik ben een 11.00-14.00 mens
en hoe voel jij je smorgens?
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

goedesmorgens....

Bericht door soof »

niet om de dramakoningin uit te hangen maar, gelukkig niet elke morgen maar wel vaak, van het moment dat m'n ogen open gaan tot zo'n 5-10 minuten erna een gevoel alsof ik wel eens in het wakker worden zou kunnen blijven, wat tot nu toe blijkbaar nog nooit gebeurd is :mrgreen: vroeg me af of het een bekend dingetje is
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gast

goedesmorgens....

Bericht door Gast »

Google eens op hypnopompe hallucinaties....
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

goedesmorgens....

Bericht door soof »

bedankt voor het meedenken brandy maar is (helaas) niks semi-dromerigs aan, gewoon even zo ziek/moe zijn dat het een beetje eng aanvoelt rond een paar minuten, had het denk ik beter moeten uitleggen

bedacht me dat het een beetje is als wanneer ik in een warm (maar waarom zou je een koude nemen) bad ga zitten wat ik daarom de laatste 10 jaar 3 x heb gedaan om er vervolgens als een dweil uit te kruipen, douche is geen probleem

beide zou een stofwisselings iets kunnen zijn, warm water verhoogt het en bij wakker worden moet er ongetwijfeld ook iets gebeuren om je op gang te krijgen
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

goedesmorgens....

Bericht door asje »

Wat wel bekend is, is dat je bij ME meestal emotioneel 'naar' wakker wordt, dat is ook wat ik wel ken.
Life smells...
Plaats reactie