Oud nieuws: Bijlmer

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik zie niet hoe een stof die je inneemt en die je toch al in je lijf hebt, er voor moet zorgen dat er bijv een virus in je oog schiet, lijkt me nogal magic.

Crotalus?
OF....
Ja, een ziekteverwekker (dus niet een stof die je al in je lijf hebt) kan dat doen, niet zo bijzonder.
Life smells...
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

wat elke huisarts aan iedereen die met klachten die ze boven hun pet gaan zou moeten geven voordat er over CVS, SOLK of CGT wordt begonnen, zou een hoop geëmmer en afkortingen schelen

zoutzuur is ook een lichaamseigen stof vertelde een aardige meneer in DWDD me laatst en nu krijg ik als antwoord "ja maar iedereen reageert hetzelfde op zoutzuur en jij bent de enige die een probleem met carnitine heeft" maar dat zij dan maar zo!
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

"ja maar iedereen reageert hetzelfde op zoutzuur en jij bent de enige die een probleem met carnitine heeft" maar dat zij dan maar zo!
Heeft niemand gezegd.

Alleen dit:
'Ik zie niet hoe een stof die je inneemt en die je toch al in je lijf hebt, er voor moet zorgen dat er bijv een virus in je oog schiet, lijkt me nogal magic.'
Life smells...
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

en nu krijg ik als antwoord
nu=straks
Alleen dit:
'Ik zie niet hoe een stof die je inneemt en die je toch al in je lijf hebt, er voor moet zorgen dat er bijv een virus in je oog schiet, lijkt me nogal magic.'
ja nee en verder is alles aan ME volkomen logisch :lol:
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Plaats reactie