ME-er met psychiatrische begeleiding dmv pgb of in natura

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Stekte voor je zoon annac.
En houd ons op de hoogte van klein!
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

Ik ben benieuwd wat Klein kan doen voor jullie, ik hoop veel!

Naar dat de relatie van je zoon stukgelopen is.....E hebben is een pima selektiekriteriumvoor echte liefde. hoe moeilijk ook, maar zo werkt het wel.
fijn dat zijn verdriet niet zo heftig is....
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
mamoes
Gevorderd lid
Berichten: 560
Lid geworden op: 16 jul 2010, 22:25

ME-er met psychiatrische begeleiding dmv pgb of in natura

Bericht door mamoes »

[quote="annac"]

Hmmm, ook onderzoek waard inderdaad. Maar het zijn bij mijn zoon de slijmvliezen in hoofd hals gebied die vooral na extra inspanning extra irriteren.

Kreeg net een berichtje dat het weer mis is met de holten....Is op weg naar Alkmaar. Ja, hij wil dolgraag werken. Ja, en daarvoor werken we ons nog verder kapot!



Hoi Annac,

Misschien ten overvloede hoor :D want ik kan niet bijhouden of terug lezen wie allemaal wat doet enz.
Maar gebruikt jou zoon nog koemelk en verdere zuivelproducten ?


Ik zag staan dat hij nu Valcyte gebruikt ?
Ben ook benieuwd naar, hier werd snel verbetering bemerkt op Valcyte namelijk.

Groentjes mamoes
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Mijn zoon heeft in het allereerste begin zo'n uitsluitings/eliminatie dieet gedaan ala Toback. Dus beginnen met vrijwel niks, dan paprika's schillen enz enz steeds verder opbouwend.

Van Doxy en Valcyte nog niks te merken. Maar hij gebruikt(e) ook al jaren Nexavir en daarna 4 ME.

Leuk detail:

Als Nederland wint met de WK neemt mijn zoon een tatoo, terwijl hij daar een hekel aan heeft, aan die dingen. Dus grote kans dat ie het toch niet doet! Optie is Van Gaal (van gaaltje?)die, boos zijnde, in de lucht springt. En die als tatoo op zijn bil!
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Even tussendoor voor belangstellenden, wachtend op oproep* van Klein, om de herinnering op te halen wat artsen jullie onthouden, over de geschiedenis van de eed van Hypocrates, gister op radio 5:

http://www.wetenschap24.nl/programmas/d ... ippocrates.



* Zal nog wel ff kunnen duren ivm met vakantietijd.....?
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ja, hoor. Het is weer zover:

Hans Klein: hij past niet in het/een plaatje.

Ik weet van een kennis met kanker in hoofd/hals gebied die aan een trial meedeed. Tot het moment dat zij niet meer in het plaatje paste, terwijl de therapie bij haar wel werkte........

Maar duizenden redenen kunnen er zijn. O.a. overspoeld door het in combinatie optreden met Demeirleir?

Wie nog een idee heeft?

Zie voor de rest besloten topic. Ff veiliger (?) ondergronds.
Plaats reactie