samento-banderol protocol
Moderator: Moderators
Ik zit bij cumanda op de max dosering 2 x 20 druppels en de samento op 3 x 10. Ben nu begonnen met de banderol. Ik ben wel achteruit gegaan maar denk dat het door het ophogen komt. Hoop dat klachten verdwijnen nu ik lang op hoogste dosering zit en lichaam eraan gewend gaat raken. Ik heb wel het idee dat mijn klachten vooral door de cumanda komen maar ik kan me vergissen. Zijn er verder nog mensen met het protocol bezig en wat zegt DML tegen jullie???
Hoi Sander,
Ik zit nu al sinds eind februari op de volledige druppels volgens het schema, dus
2 keer 15 Samento, dan 2 keer 20 banderol
Daarbij steeds 4 keer 8 druppels Burbur ter ontgiftiging
In de Samento week ben ik slechter, zware hoofdpijn, zere benen, slecht slapen
ik nam Trazolan, DML adviseerde over te stappen op rivotrildruppels
Ik moet zeggen dat ik rustiger en met minder pijn slaap nu.
Bijkomend staat er weer Smilax op mijn behandelplan
Ik weet niet waar ik dat moet bestellen
Ik heb van Himmunitas nooit een duidelijk antwoord gekregen, ( zie hiervoor )
En kreeg uiteindelijk advies om trias C te nemen
Hebben jullie goeie resultaten met Smilax erbij ?
DML zegde dat mijn aanhoudende klachten waarschijnlijk komen door de
Herxheimer maar hij adviseerde om vol te houden
Hij zegde dat het voor hem geen optie was de " late Lyme" onbehandeld te laten.
Ik heb dus geen Cumanda, want dat valt blijkbaar het zwaarst ?
Ik zit nu al sinds eind februari op de volledige druppels volgens het schema, dus
2 keer 15 Samento, dan 2 keer 20 banderol
Daarbij steeds 4 keer 8 druppels Burbur ter ontgiftiging
In de Samento week ben ik slechter, zware hoofdpijn, zere benen, slecht slapen
ik nam Trazolan, DML adviseerde over te stappen op rivotrildruppels
Ik moet zeggen dat ik rustiger en met minder pijn slaap nu.
Bijkomend staat er weer Smilax op mijn behandelplan
Ik weet niet waar ik dat moet bestellen
Ik heb van Himmunitas nooit een duidelijk antwoord gekregen, ( zie hiervoor )
En kreeg uiteindelijk advies om trias C te nemen
Hebben jullie goeie resultaten met Smilax erbij ?
DML zegde dat mijn aanhoudende klachten waarschijnlijk komen door de
Herxheimer maar hij adviseerde om vol te houden
Hij zegde dat het voor hem geen optie was de " late Lyme" onbehandeld te laten.
Ik heb dus geen Cumanda, want dat valt blijkbaar het zwaarst ?
Hoi Mira,
Ik ben nog niet aan de druppels. Ik moet nog even een stukje AB. Ik moest wel naast de Burbur Smilax gaan gebruiken op advies van DML. Heb het besteld bij een nederlandse drogist (vithateek). iHerb heeft het ook.
Maar ik ben al weer heel snel gestopt met de Smilax, want ik kreeg er onwijs last van mijn darmen van. Heb gevraagd of ik nu wat anders moest nemen, maar voorlopig alleen Burbur.
Ik ben nog niet aan de druppels. Ik moet nog even een stukje AB. Ik moest wel naast de Burbur Smilax gaan gebruiken op advies van DML. Heb het besteld bij een nederlandse drogist (vithateek). iHerb heeft het ook.
Maar ik ben al weer heel snel gestopt met de Smilax, want ik kreeg er onwijs last van mijn darmen van. Heb gevraagd of ik nu wat anders moest nemen, maar voorlopig alleen Burbur.
Hallo Sidonia,
welke last kreeg je in je darmen van Smilax (Diarree, constipatie, winderigheid....). Ik ben vandaag bij DML geweest en hij heeft Smilax toegevoegd aan mijn behandelingsplan. Hij zei dat het in de plaats kwam van trias-c kwam.
Hallo Mira,
ik moet Smilax nog bestellen, maar blijkbaar kan je het bestellen bij www.kaardeshop.nl. (info van Himmunitas).
welke last kreeg je in je darmen van Smilax (Diarree, constipatie, winderigheid....). Ik ben vandaag bij DML geweest en hij heeft Smilax toegevoegd aan mijn behandelingsplan. Hij zei dat het in de plaats kwam van trias-c kwam.
Hallo Mira,
ik moet Smilax nog bestellen, maar blijkbaar kan je het bestellen bij www.kaardeshop.nl. (info van Himmunitas).
Vandaag naar DML geweest. Ik had herxheimer op de druppels. Ik moet de dosis halveren. Had zowel cumanda als samento banderol al tot het maximale opgebouwd. Verder is er geen bloed geprikt. Heb nog moeder en meisje gesproken. Meisje kon vorig jaar niks meer. Niet praten en kon alleen maar op bed liggen. Sinds toen aan de infusen en kan weer praten heeft geen pijn meer kan weer stukjes lopen weliswaar achter rollator. Ze gaat nog steeds met de dag vooruit en heeft goede hoop binnekort weer zelfstandig te worden. Prachtig verhaal van iemand die gered is door DML.
Hoi sander,
Met een natuurlijke (complementaire) Lyme behandeling (Lee Cowden, Eva Sapi, etc.,) kunnen er zeker ook Herxheimers ontstaan. Had je te snel opgebouwd, of niet? Het blijft voorzichtig zijn en veel geduld houden.
Drink je ook 1,5 - 2 liter water per dag? Dat ondersteunt ook om de afvalstoffen af te voeren.
Gebruik je ook iets voor het ontgiften/detoxen? Zoals bijvoorbeeld Burbur?: http://www.nutramedix.ec/pdfs/burbur_dutchflyer.pdf
Werkt de lever goed? Kan de lever het aan?
Informatie Dr Klinghardt (ook Dr Lee Cowden): Bron: http://www.desireerover.nl/wp-content/u ... lights.pdf
Groetjes, Louisa
Dank je wel voor je update .sander107 schreef:Vandaag naar DML geweest. Ik had herxheimer op de druppels. Ik moet de dosis halveren. Had zowel cumanda als samento banderol al tot het maximale opgebouwd. Verder is er geen bloed geprikt.
Met een natuurlijke (complementaire) Lyme behandeling (Lee Cowden, Eva Sapi, etc.,) kunnen er zeker ook Herxheimers ontstaan. Had je te snel opgebouwd, of niet? Het blijft voorzichtig zijn en veel geduld houden.
Drink je ook 1,5 - 2 liter water per dag? Dat ondersteunt ook om de afvalstoffen af te voeren.
Gebruik je ook iets voor het ontgiften/detoxen? Zoals bijvoorbeeld Burbur?: http://www.nutramedix.ec/pdfs/burbur_dutchflyer.pdf
Werkt de lever goed? Kan de lever het aan?
Informatie Dr Klinghardt (ook Dr Lee Cowden): Bron: http://www.desireerover.nl/wp-content/u ... lights.pdf
Goed dat je van DML de dosis moet halveren. Veel sterkte met de verdere behandeling!. ...Ontgiften, ontgiften, ontgiften
Details omtrent de exacte omvang en soort van de microbiële belasting zijn van cruciaal belang in de behandelprotocollen. Het afsterven van te veel microben ineens kan de desbetreffende patiënt een Jarish-Herxheimer reactie geven: een helingreactie die wel laat zien dat de goede weg is ingeslagen, maar die met een te plotselinge en een te grote toename in aard en hoeveelheid van symptomen, een ernstig tot zelfs levensbedreigend effect kan hebben.
Wanneer de lever het ontgiften van het microbiële afval niet kan bijbenen, raakt het lymfatisch systeem overbelast. Daarom is, naast een gerichte ondersteuning voor de lever, de consequente toepassing van een detoxificatie protocol een absolute voorwaarde in de behandeling...
Zeker een ontroerend, mooi en hoopgevend verhaal!sander107 schreef:Heb nog moeder en meisje gesproken. Meisje kon vorig jaar niks meer. Niet praten en kon alleen maar op bed liggen. Sinds toen aan de infusen en kan weer praten heeft geen pijn meer kan weer stukjes lopen weliswaar achter rollator. Ze gaat nog steeds met de dag vooruit en heeft goede hoop binnekort weer zelfstandig te worden. Prachtig verhaal van iemand die gered is door DML.
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Hoi Louisa,
Dank voor je interesse. Ik heb voor het ontgiften de trias-kuur gekregen. 1 flesje voor lever, 1 voor nieren en 1 voor lymfeklieren. Van ieder flesje moet k 30 druppels per dag nemen. Nu heeft DML smilax daarvoor in de plaats gezet omdat is gebleken dat dit beter werkt. Ik drink ook 2 liter per dag zeker met dit weer. De Meirleir zei dat ik duidelijke herxheimers heb en dat ik de dosis moet halveren. Gisteren had ik een goede dag. Ben naar DML geweest en heb smiddags tour de france gekeken en heb in de avond nog 3 setjes getennist.
De Meirleir zei dat ik klachten heb omdat mijn lichaam hard aan het vechten is tegen de bacterie. Als het immuunsysteem straks meer tot rust komt omdat het de bacterie onder controle krijgt zullen mijn klachten ook langzaam verdwijnen.
Hoe gaat het overigens met jou Louisa?? Nog steeds de weg naar boven??
Groeten
Sander
Dank voor je interesse. Ik heb voor het ontgiften de trias-kuur gekregen. 1 flesje voor lever, 1 voor nieren en 1 voor lymfeklieren. Van ieder flesje moet k 30 druppels per dag nemen. Nu heeft DML smilax daarvoor in de plaats gezet omdat is gebleken dat dit beter werkt. Ik drink ook 2 liter per dag zeker met dit weer. De Meirleir zei dat ik duidelijke herxheimers heb en dat ik de dosis moet halveren. Gisteren had ik een goede dag. Ben naar DML geweest en heb smiddags tour de france gekeken en heb in de avond nog 3 setjes getennist.
De Meirleir zei dat ik klachten heb omdat mijn lichaam hard aan het vechten is tegen de bacterie. Als het immuunsysteem straks meer tot rust komt omdat het de bacterie onder controle krijgt zullen mijn klachten ook langzaam verdwijnen.
Hoe gaat het overigens met jou Louisa?? Nog steeds de weg naar boven??
Groeten
Sander
Hoi sander,
Informatie Stichting Tekenbeetziekten: Bron: http://www.tekenbeetziekten.nl/
STZ @Tekenziekten 11 augustus 2013: "Ons lichaam bouwt tegen #Lyme geen immuniteit op, na behandeling van een besmetting loopt u bij een beet opnieuw risico om Lyme te krijgen."
Ik ben bezig met de volgende uitgebreide Lyme behandeling. Daarna hopelijk weer verder met de weg naar boven te kunnen gaan !
Groetjes, Louisa
Dat is prima!sander107 schreef:Ik heb voor het ontgiften de trias-kuur gekregen. 1 flesje voor lever, 1 voor nieren en 1 voor lymfeklieren. Van ieder flesje moet k 30 druppels per dag nemen. Nu heeft DML smilax daarvoor in de plaats gezet omdat is gebleken dat dit beter werkt.
Mooi!sander107 schreef:Ik drink ook 2 liter per dag zeker met dit weer.
Wow, goed om te horen . Houd je aan zulke goede momenten/dagen vast!sander107 schreef:Gisteren had ik een goede dag. Ben naar DML geweest en heb smiddags tour de france gekeken en heb in de avond nog 3 setjes getennist.
Ik ga hard voor je duimen.sander107 schreef:De Meirleir zei dat ik klachten heb omdat mijn lichaam hard aan het vechten is tegen de bacterie. Als het immuunsysteem straks meer tot rust komt omdat het de bacterie onder controle krijgt zullen mijn klachten ook langzaam verdwijnen.
Bij mij even minder. Heb een nieuwe tekenbeet(nimpf) en nieuwe besmetting opgelopen.sander107 schreef:Hoe gaat het overigens met jou Louisa?? Nog steeds de weg naar boven??
Informatie Stichting Tekenbeetziekten: Bron: http://www.tekenbeetziekten.nl/
STZ @Tekenziekten 11 augustus 2013: "Ons lichaam bouwt tegen #Lyme geen immuniteit op, na behandeling van een besmetting loopt u bij een beet opnieuw risico om Lyme te krijgen."
Ik ben bezig met de volgende uitgebreide Lyme behandeling. Daarna hopelijk weer verder met de weg naar boven te kunnen gaan !
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html