Wat te doen als je een griep erbij krijgt?

Stel hier je vragen over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME)
Gebruikersavatar
angels
Actief lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 08 jun 2011, 18:10

Bericht door angels »

Ik zou toch voor de griepprik gaan. Je hebt kans dat je er nu minder ziek door bent omdat je de antistoffen al eens hebt gehad. Bovendien, wat je afgelopen winter meegemaakt hebt is niet leuk, heb je veel medicijnen voor gekregen neem ik aan en heeft ook een aanslag op je lichaam gekost.

Sterkte met je beslissing.

Groetjes, Angels
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Mmm petraroos

dat soort advies vind ik eerder iets voor een longarts eerlijk gezegd.

Ik zou het persoonlijk niet doen vanwege mijn auto-immune aanleg maar in de plaats dagelijks n-acetyl-cysteine vragen aan de dokter (ook wel bekend als lysomucil of lysox) ter preventie en een zoutinhalator aanschaffen. Zeker als ik astma en copd zou hebben.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
dejurgen
Beginner
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 sep 2013, 14:31

vraagje/bezorgd

Bericht door dejurgen »

Toen ik nog gezond was nam ik zo nu en dan Oxciliococinum (naam ongeveer juist, naam in België) of zo bij het begin van griepachtige verschijnselen. Dat is homeopathie en werkte bij mij vrij goed: de verschijnselen hielden op als het niet te ver gezet was.

Die invloed van griep ken ik nu ook. Eenvoudigweg van de vaccinatie viel mijn kunnen sterk terug. Het was gelukkig enkel tijdelijk.
Plaats reactie