Petitie alternatieve geneesmiddelen

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

Petitie alternatieve geneesmiddelen

Bericht door luipaardje »

Het volgende werd mij per mail door iemand gestuurd. Omdat hier veel mensen zijn die baat hebben bij alternatieve middelen wil ik het hier graag even melden. Dan kan iedereen die wil dit tekenen.

Hallo lieve mensen,
De Europese commissie wil ons het recht op vrije keuze ontnemen m.b.t. alternatieve geneesmiddelen. Dit betekent dat alle alternatieve geneesmiddelen, zoals vitaminen, mineralen, bachbloesems, Schussler zouten etc . worden verboden. Indien dit toch verkocht wordt dan is een gevangenisstraf niet ondenkbaar.
Velen met mij hebben baat bij alternatieve geneesmiddelen. Dit verbod is een aanslag op onze gezondheid.
Het gaat ook om het recht van VRIJE KEUZE. Wij zijn heel goed in staat om eigen keuzes te maken.
De farmaceutische industrie is aan het lobbyen om hun het alleen recht te geven. Dat betekent dat er alleen nog synthetische geneesmiddelen worden verkocht. Zij kunnen straks achterover hangen en veel geld verdienen. Concurrentie, is er niet en wat voor gevolgen zal dit hebben?
Steeds meer mensen zien het nut van alternatieve geneesmiddelen en alternatieve geneeskunde eindelijk in en hebben er baat bij.
Laat ons recht op vrije keuze niet afnemen.

HELP ons allemaal door deze petitie te ondertekenen!!!!!!!!!!! Het is in ons aller belang. We laten ons toch niet de mond snoeren!!!
In Europa zijn er 1.000.000 handtekeningen nodig om onze stem te laten horen. We hebben tot 17 oktober de tijd, dus stuur deze mail door.!!

De petitie is in het Duits. Maar dit zal geen probleem zijn.
Klik op onderstaande link of kopieer deze.

http://www.grundrecht-gesundheit.de/petition-zeichnen/
[/quote]
Gebruikersavatar
slakkenhuisje
Actief lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 28 jul 2012, 16:18

Petitie alternatieve geneesmiddelen

Bericht door slakkenhuisje »

getekend!
Me / lyme vanaf 1996
Chronisch ziek zijn = topsport zonder medaille
Overheid en gezondheidsinstellingen neem nu eens wat verantwoording.
"Het is niet anders." word ik een beetje moe.
In behandeling bij mijn held professor DML vanaf 2011.
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Petitie alternatieve geneesmiddelen

Bericht door soof »

zu spät ;(
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Plaats reactie