Iemand ervaring met Integraal medisch centrum Amsterdam??

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Iemand ervaring met Integraal medisch centrum Amsterdam??

Bericht door Grigor »

Iemand? Ik :lol: :lol: 8)

Ben benieuwd of iemand er bekend mee is en ze hebben een hele rij aan
therapeuten waar je terecht kan. Misschien zit er eentje bij die extra goed is ;-)
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Iemand ervaring met Integraal medisch centrum Amsterdam??

Bericht door Grigor »

Ok. Waarschijnlijk niemand ;-) maar zal wel effe verslag doen hoe of wat :-P
Gebruikersavatar
risada
Beginner
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 aug 2011, 13:53

Iemand ervaring met Integraal medisch centrum Amsterdam??

Bericht door risada »

Hoi Grigor, ik heb erg goede ervaringen met het IMC en dan vooral met Evelyn Keizer (mesoloog) en Esther Verstraeten (osteophaat). Maar ik geloof dat iedereen daar goed is hoor, ik ben toevallig ooit bij hen terecht gekomen en ben daar heel blij mee.

Ze hebben mijn klachten nooit kunnen wegnemen, maar wel (tijdelijke) verlichting kunnen brengen en ervoor kunnen zorgen dat er weer iets meer balans in mijn lichaam kwam. En dat vind ik al heel wat. Zo'n twaalf jaar geleden was ik er voor het eerst, en door de jaren heen ga ik er af en toe naar terug in de periodes dat ik die verlichting weer extra hard nodig heb.

Succes in ieder geval!
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Iemand ervaring met Integraal medisch centrum Amsterdam??

Bericht door Grigor »

Tja. Ik weet dat ze alleen kunnen verlichten. Vraag is of dat dan ook waard is om er heen te gaan.
En zal ook wel duur zijn met alle testen? Niet alles zal vergoed worden I guess. Veel supplementen en dergelijke.
Maar goed ik ga het toch maar proberen want ik ben duidelijk desperate.
Gebruikersavatar
risada
Beginner
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 aug 2011, 13:53

Iemand ervaring met Integraal medisch centrum Amsterdam??

Bericht door risada »

Hoi Girgor, volgens mij is de mesoloog nu € 95,- per keer? Het is zo jammer dat het sinds een paar jaar niet meer volledig vergoed wordt vanuit de aanvullende verzekering....
Maar het is de bedoeling dat je met 3 of 4 keer (ongeveer eens per maand, of eens per 2 maanden) zo'n beetje klaar bent, dus ze gaan ook niet uit van hele lange behandelingstrajecten. Omdat het idee erachter is dat door de voorgeschreven middelen je lichaam het op een gegeven moment weer zelf kan.

De homeopathische medicijnen die de mesoloog voorschrijft worden door mijn aanvullende verzekeringen 100% vergoed, maar de kruidenmedicijnen en vitamines die worden niet vergoed. Het ligt er dus heel erg aan wat je voorgeschreven krijgt, maar als jouw verzekering de homepathische medicijnen vergoedt dan valt het meestal mee qua kosten voor de voorgeschreven middelen.

Tijdens het consult meten ze je helemaal door en naar aanleiding van die waardes wordt bepaald wat voor medicijnen je krijgt. Dus je betaalt niks voor aanvullende testen. In dat opzicht is het redelijk overzichtelijk en kom je dus niet opeens nog voor hele hoge kosten te staan.

Dit zijn tenminste mijn ervaringen, er kan ondertussen van alles zijn veranderd maar ik denk het niet.

Heel veel succes, ik hoop dat het je zal bevallen en iets goeds zal brengen. Ik ben in ieder geval benieuwd naar je ervaringen.
Laatst gewijzigd door risada op 27 dec 2013, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Iemand ervaring met Integraal medisch centrum Amsterdam??

Bericht door Grigor »

Ok heel aardig van je Risada . Zal je zeker laten weten wat ik er van vond/vind.

Hopelijk helpt het me.
Plaats reactie