Neuraal therapie

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

goed gedaan, Marlene, alle respect...
ja, hoofdbegaafdheid kan veel verveling geven en dan is gamen mss een interessante uitdaging...
als die het op school moeilijker/is interessantere stof te lezen krijgt, gaat het mss beter...

sterkte met die hevige hoofdpijn
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Het gaat hier echt met ups en downs sinds de nieuwe pillenkuur. Heb zowat een week met megamegamegahoofdpijn rondgewaggeld. Doodmoe ook weer. Ik kreeg een uitbraak van schimmel, kon geen broek rond mijn billen meer verdagen en jeuk in elk gaatje van mijn lijf. De gedachte dat ik dat nog tot december moest volhouden, was ondragelijk. Er zijn hier vast mensen die zoiets moeten meemaken.

Ik heb zelfs even getwijfeld om aan oma een EKG te rvagen want heb soms het gevoel dat mijn hart in kracht afneemt. Het sputtert ook, vroeger voelde ik dat aan de bovenkant en nu begin het aan de onderkant te trillen. De pijn in mijn borstkast heb ik nu toch al jaren dus op den duur weet je niet meer wat gewoon is en wat niet. Volgende week heb ik afspraak bij de huisarts voor controle en kan ik het nog altijd eens voorleggen als het niet betert.

enfin, ik voelde me echt waardeloos en dan heb ik mijn supplementendoos bovengehaald en besloten om de probiotica niet alleen 's avonds maar ook 's middags te nemen. (Ik neem alleen maar AB bij het ontbijt).

Vervolgens heb ik molybdenum genomen om de toxische stoffen die vrijkomen bij de vorming van candida af te breken. En tot slot heb ik elke avond biotine bijgenomen en niet alleen NAC. Voor de rest vaak een beetje kefir en yoghurt tussendoor.

Na twee dagen bleek de extra combi te werken. De schele hoofdpijn is bijna weg, ik verga niet meer van de jeuk en de dodelijke vermoeidheid heeft plaats geruimd voor de klassieke PEM.

Het kwam net op tijd want de zoon vierde zijn 18e verjaardag afgelopen vrijdag. We hebben het superleuk gevierd met een etentje en een verrassing. Gisteren was Murphy alom aanwezig dankzij de vermoeidheid maar we hebben het einde van de dag gehaald zonder kleerscheuren!

Het gaat de goede richting met de zoon uit sinds hij een week onder leerlingbegeleiding staat. Geen flauw idee wat die begeleider met hem doet of tegen hem zegt maar de spanning is grotendeels weg in huis. Hij werkt thuis mee, zit niet meer te gillen achter zijn laptop, is al elke dag op tijd naar school gegaan. We hebben terug plezier samen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Wat fijn Marlène !
Nog een dikke proficiat voor je zoon !
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Heftig marlene.
Fijn dat het zo beter gaat met je zoon.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Mari
Beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:48

Bericht door Mari »

Fijn Marlene, dat de hoofdpijn en jeuk minder zijn geworden en dat het goed gaat met je zoon. Houden zo, zou ik zeggen!
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

pfft...liefs!
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen

petje af ,voor je Marlène,

om gaan met pubers ,EN leven met je ME ziek zijn,
en alles wat daar bij komt kijken,
EN het nog leuk maken/ hebben met je jongens,
alle respect voor jou.
.
dikke knuffel lieve groetjes
petraroos
:) =D>
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Hoi Marlené,

Ook namens mij ook veel sterkte met alles.

Lieve groeten,
Melanie
Dear Karma, I have a list of people you missed
Gast

Bericht door Gast »

marlene,
ik lees zojuist op NU.NL topic gezondheid, dat een franse rechter 1600 vrouwen van verschillende nationaliteiten een vergoeding van E3000,00 toekend, te betalen door het bedrijf TUV Rheinland, deze heeft de PIP implantaten goedgekeurd voor de europese markt destijds.

Steunpunt nederlandse vrouwen met PIP implantaten moeten zich nu melden..om ook te proberen voor een vergoeding in aanmerking te komen. wie weet ook voor de belgische vrouwen?
Ik weet eigenlijk niet of je ook deze implantaten hebt?
groetjes
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

ik heb het ook gelezen,
zou toch mooi zijn als jij het ook zou krijgen Marlène.
maar ja,dat gaat natuurlijk niet van zelf,
zal we weer een hoop energie kosten,.
toch zou het tof zijn.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Nee ik heb een ander merk en mijn verzekeraar heeft al weten dat ik niet in aanmerking kom voor eender welke vergoeding want ik ben mijn polis aangegaan (enkele tijd geleden) NADAT de PIP-vrouwen massaal klacht hebben neergelegd. "Ik heb me dus laten inspireren om er geld uit te slaan." WTF ... ik wist toen niet eens dat die dingen misschien niet meer goed waren.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door stier »

Hoi Marlène, ik las pas al dat je ook met flinke pillenkuren bezig bent. Als het goed is komt er een keer een eind aan hoor, dan mag je gaan afbouwen en eventueel overstappen op natuurlijke supplementen. Ik hoop dat je er snel wat verbetering van mag merken.
Dus al bij al blijft het 'brengen en halen' eigenlijk met je gezondheid?

Goed weekend!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Vandaag staat hubby alleen in de keuken, ik vertik het want zit op mijn tandvlees na 10 dagen verplichte ritjes naar her en der voor de kinderen en mezelf.

Deze week was ik ei zo na in de verleiding om mijn cv op te sturen voor een deeltijdse job in de non-profit sector als projectmanager. Iets vlakbij huis, soepele werkuren, erg verleidelijk.

Hubby zei dat het teveel zou worden. En dan zonder woorden dat ie niet ging opdraaien voor het extra werk als ik dan helemaal niets meer kon in huis.

Erg confronterend allemaal weer.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gast

Bericht door Gast »

o marlene heb ook met jou te doen!
Wie beschermt Hubby nu met zijn antwoord?
Jou of zichzelf.............
sterkte ermee...
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

hoi Marle`ne,

goed dat je af en toe op je handen gaat zitten :) :wink:
en Hubby zijn handen worden nog weer lekker zacht van afwassen .
nee hoor grapje.

, ik begrijp best dat je dat baantje graag wil hebben,
het zou fijn zijn als je medewerking zou krijgen.
jammer dat Hubby zo reageert .

sterkte knuffel

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Plaats reactie