ME-gids.net zoekt vrijwillige medewerkers!

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

ME-gids.net zoekt vrijwillige medewerkers!

Bericht door Zuiderzon »

Afbeelding

Alle info te vinden door op icoon hierboven te klikken of
http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-850.html
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

ME-gids.net zoekt vrijwillige medewerkers!

Bericht door felixloena »

HERHAALDE OPROEP: we zoeken vrijwilligers die ons team komen versterken. Wij zijn bijvoorbeeld heel hard op zoek naar een extra moderator, aangezien het steeds drukker wordt op het forum.
Vacature Moderator

Functieomschrijving
U leest vaak de forumberichten na en u houdt structuur in het forum, waarbij berichten mogelijk verplaatst of samengevoegd dienen te worden. Met meerdere moderators kan er aan taakverdeling gedaan worden: bv. een subforum voor uw rekening nemen. U zorgt ervoor dat de reglementen gehandhaafd worden en uiteraard leeft u die zelf na. In team worden problemen en verzoeken van leden behandeld.

Profiel
U bent liefst geen digibeet zodat u met het forum overweg kunt. U volgt onze principedoelstellingen, met name dat wij ijveren voor de biomedische aanpak, ME erkennen als neuro-immuunziekte (cf. WHO ICD 10 G.93.3 en ICC). U bent liefst al wat bekend met de ME vs CVS geschiedenis. Een moderator heeft een voorbeeldfunctie, denk hieraan wanneer u persoonlijke - niet in functie van moderator - berichten plaatst. U kunt in team werken.

Een kandidaat blinkt niet uit in een technisch cv, maar in objectiviteit en professionaliteit. Dit maken wij het liefst op aan de hand van uw betrokkenheid en/of de geplaatste reacties op deze site.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

ME-gids.net zoekt vrijwillige medewerkers!

Bericht door felixloena »

Niemand enthousiast te krijgen? Het is echt leuk om te doen, en je kunt je tijd zelf indelen, dus aanpassen aan je mogelijkheden.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
mamoes
Gevorderd lid
Berichten: 560
Lid geworden op: 16 jul 2010, 22:25

ME-gids.net zoekt vrijwillige medewerkers!

Bericht door mamoes »

Sorry, maar zie er geen gat in. Thuis heeft prioriteit. Ik hoop dat jullie snel iemand vinden
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Is het misschien ook een idee :?: :idea: om de vacature te plaatsen op een vrijwilligersite in diverse woonplaatsen.
Volgens mij kun je op dat soort site's vrijblijvend een vacature plaatsen!
En ME komt er ook nog eens mee onder de aandacht! :roll:

Zijn altijd wel mensen die vrijwilligerswerk zoeken, iemand even in de materie van ME laten verdiepen! Nouja even!! Ik zou wel screenen dit om te weten wie er aan de andere kant van de lijn zit!!

Je zit hier toch voornamelijk met zieke mensen die de handen al vol hebben aan hun eigen functioneren. En op dat soort site's kijken ook mensen die in de ww zitten.

Tis maar een idee!! :idea:
Dear Karma, I have a list of people you missed
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

Zoals bijv wehelpenelkaar.nl

[techsupport-bericht]
10 nov 22:00u
De genoemde site wehelpenelkaar.nl lijkt gehackt te zijn, mogelijk door gebruik van niet-bijgewerkte software daar. Schrik dus niet, dit heeft niets met me-gids.net te maken.
[/techsupport-bericht]
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

He wat een goed idee! Ik ga dit zeker bespreken in het team.
Ik zie ook wel nadelen, want je weet niet wie je binnenhaalt, maar van de andere kant, het lukt nu ook niet om versterking te vinden, en we merken dat we in drukke periodes met te weinig zijn, zeker als we alle drie tegelijkertijd in een slechte periode zitten.

Bedankt voor het meedenken MElanie en Josje15!
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

er zijn nog wel meer plekken,
bijv de Vrijwilligerscentrale......is landelijk en daar zit die organisatie tussen, mss selecteert die ook wel....je kan in ieder geval terugkoppelen.
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

wehelpenelkaar gehackt...die waren er nog niet zolang....
heb gelukkig mijn account daar verwijderd poosje terug
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Felxloena,

Misschien kun je zo'n vrijwilligers bureau opdracht geven om als iemand zich meld, dat diegene naar het vrijwilligersbureau komt en dat ze dan kijken welk vlees er in de kuip zit. Ik weet wel dat je bv hier in de woonplaats zelf vacatures kunt plaatsen en ook weer weghalen. Gezien je toch echt wel iemand moet hebben die weet met welke ziekte we hier te doen hebben.

Desnoods ga je met iemand skypen zie en hoor je snel genoeg wie of wat!!!

Ik wil morgen best wel even voor jullie zo'n bureau bellen en even navraag doen.

Ik voel me niet geroepen voor deze vacature, ik kan het sowieso mentaal niet meer! :cry:
Ik lees de laatste tijd slecht!! :shock: Staat er planeet lees ik plant, dat gaat de laatste tijd echt niet goed dat soort woorden. Laat staan dat ik hier moet lezen en corrigeren haha. Dat komt niet goed. :?
Dear Karma, I have a list of people you missed
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Ik heb ff gebeld en je moet je zelf aanmelden als organisatie ( kan ook als forum ) en dan krijg je een wachtwoord en en kun je de vacature inclusief vereisten/wensen op de vrijwilliger site zetten. Dan komt de vacature op de site te staan en je moet zelf de mensen screenen.

Ik zou het zeker proberen. :roll: Wie niet waagt wie niet wint!! 8)
Dear Karma, I have a list of people you missed
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Ik heb ff gebeld en je moet je zelf aanmelden als organisatie ( kan ook als forum ) en dan krijg je een wachtwoord en en kun je de vacature inclusief vereisten/wensen op de vrijwilliger site zetten. Dan komt de vacature op de site te staan en je moet zelf de mensen screenen.

Ik zou het zeker proberen. Rolling Eyes Wie niet waagt wie niet wint!! Cool
Heel erg bedankt MElanie!!! We gaan eerst intern nog wat mensen benaderen, want het heeft onze voorkeur met 'bekenden' te werken, en anders is dit zeker een optie. Fijn dat je dit al uitgezocht hebt. =D> =D> =D>
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

nog een site is www.zorgvoorelkaar.com :-)
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Plaats reactie