Groep ME Den Haag heeft nog sponsors nodig! help aub

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Groep ME Den Haag heeft nog sponsors nodig! help aub

Bericht door poppetje »

Lieve Allemaal,

Ik hoor net dat de Groep ME Den Haag nog niet uit de kosten is. Het ANP bericht is toch nog niet geheel gefinancierd en ook de drukkerskosten (doosjes voor informatiepakket etc) zijn nog niet gedekt, dat betekent dat de groep ME Den Haag dat uit eigen zak moeten betalen.

De sponsoring voor de glossy is inmiddels geregeld (dank aan iedereen die hielp) en die komt in het infopakket!! Super!

Maar jullie zouden de Groep ME Den Haag echt heeeeel erg helpen als wie wil en kan nog een kleine bijdrage wil leveren aan de aanbieding van de petitie.

Ze hebben al zo ontzettend hard gewerkt om straks namens ons allemaal die petitie en aanbieding in Den Haag te realiseren, als ze nu ook nog prive voor de kosten op moeten draaien lijkt niet helemaal eerlijk.

Help om hun !!! En geef hen de geruststelling dat alles geregeld is.

zie hieronder gironummer

668 152 907 t.n.v. B. Molenberg te Utrecht o.v.v. donatie Groep ME Den Haag ANP bericht en drukkosten

Dank !!!!
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Groep ME Den Haag heeft nog sponsors nodig! help aub

Bericht door poppetje »

Lieve Allemaal,

Groep ME Den Haag is helaas nog steeds niet uit de kosten. Drukkosten van ICC en ICC primer zijn hoog. Ze moeten nog steeds zelf bijleggen.

Iedere donatie is nog steeds heel erg welkom !

668 152 907 t.n.v. B. Molenberg te Utrecht o.v.v. donatie Groep ME Den Haag ANP bericht en drukkosten
Plaats reactie