Probleem met behandelaar en diagnose..

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mear
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 sep 2013, 19:29

Bericht door mear »

annac schreef:==Ik weet me echt geen raad even wat te doen,==

Even?

Met een beetje ongeluk zal dat nog jaren duren, maar dat heb je inmiddels wel uit de verhalen van de anderen kunnen opmaken.

Veel sterkte verder.
Fijne opmerking, dank je :? Zoals je kunt lezen ben ik ook zo'n 5 jaar bezig. Beetje lomp verwoord in mijn ogen.

Thanks allemaal. Vlindertie, ik weet niet de precieze naam van de test..
There is a little difference in people, but that little difference makes a big difference.
That little difference is attitude. The big difference is whether it is positive or negative.
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

annac schreef:==Ik weet me echt geen raad even wat te doen,==

Even?

Met een beetje ongeluk zal dat nog jaren duren, maar dat heb je inmiddels wel uit de verhalen van de anderen kunnen opmaken.

Veel sterkte verder.
Volgens sommigen kun je stabiel blijven met ME/CV(S); vraag anders eens na bij hen hoe zij dat (in hemelsnaam?!) voor elkaar krijgen?
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
mear
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 sep 2013, 19:29

Bericht door mear »

Morgen ga ik lekker naar de Zwaluwhoeve!! Kijk er zo naar uit! Daar lekker ontspannen en 's middags op de bedden daar even een paar uurtjes slapen... heeeeeerlijk!
There is a little difference in people, but that little difference makes a big difference.
That little difference is attitude. The big difference is whether it is positive or negative.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

mear schreef:
annac schreef:==Ik weet me echt geen raad even wat te doen,==

Even?

Met een beetje ongeluk zal dat nog jaren duren, maar dat heb je inmiddels wel uit de verhalen van de anderen kunnen opmaken.

Veel sterkte verder.
Fijne opmerking, dank je :? Zoals je kunt lezen ben ik ook zo'n 5 jaar bezig. Beetje lomp verwoord in mijn ogen.

Thanks allemaal. Vlindertie, ik weet niet de precieze naam van de test..
Wat vervelend nou dat je dat zo opvatte als je deed. Is niet zo bedoelt. Mijn galge-humor, dat woord ongeluk.

Ik dacht dat o.a. mijn opmerking "Veel sterkte verder" een tegenwicht vormde. Voor jou kennelijk niet, dat spijt me.

Ik viel, zoals ik al aangaf, over dat "even", wat in tegenspraak is met het hele behoorlijk uitzichtsloze en hopeloze ME gebeuren.

Misschien dat iemand je het al geadviseerd heeft, maar DML in Brussel kan ws wel wat voor je doen. Ondertussen zijn veel hier op het net daar onder behandeling en valt daar e.e.a. uit op te maken. Mijn zoon (nu 29 en 13 jaar ziek) is al sinds 2006 bij hem onder behandeling en doet het redelijk goed op de 4 ME, vroeger Nexavir. Maar zonder ook (blijvende) psychische begeleiding en veel andere medicijnen (pijnstillers, melatonine, South Beach dieet tegen het aankomen etc etc) zou hij het niet redden.

Als je ook maar even de kans ziet om een studie o.i.d. te volgen is dat een goeie drive/motivatie. Heb niet deze hele draad gelezen (veel lees ik sowieso hier niet meer), dus mss doe je zoiets al met het nodige bloed zweet en tranen.

De Steungroep heeft misschien ondertussen een vervanger gevonden voor jongeren-hulp. Ik heb er 5 jaar gewerkt en al even zolang er weg, dus weet niet meer hoe het nu reilt en zeilt.

Wil je de New Age wereld het hoofd bieden, waar het Nijmeegse (CGT) van is doorspekt, raad ik je aan Karin Spainks boek "Het strafbare lichaam" te lezen en haar recensies over mensen als Louise Hay.

Als je familie/vriendenkring New Age georiënteerd is wens ik je nog meer sterkte. Want dan wordt de strijd niet 2, maar 3 dubbel zo zwaar, ben ik bang. Ervaring zat daar mee.

1 door de ziekte zelf
2 door de niet erkenning
3 door de " " van de zeer nabijen.

Maar: wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus brand ik me niet aan koud water waar het 't (ont)kennen van sommige fenomenen betreft en heilige post christelijke trekjes.

Ik zeg maar niet: "zet em op", want dat is zeer controversieel om tegen een ME - er te zeggen! "Gewoon" sterkte dus maar weer. En het ga je goed (ja sorry, slaat ook als een tang op een varken...)
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Haha annac, ik had idd je galgenhumor al herkend en je insteek begrepen, maar voor een nieuweling was dit nog even onnavolgbaar. Goed dat je het hebt uitgelegd.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Plaats reactie