doctoraat over CVS

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws, artikelen en onderzoek over ME (cvs)

Moderator: Moderators

Plaats reactie
vital
Actief lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:20

doctoraat over CVS

Bericht door vital »

Gewoon ter informatie, er is aan de kuleuven juist een doctoraat klaar over CVS. Aan het departement psychologie, dus je voelt mij al komen, niet zo direct een studie waar iedereen het mee eens zal zijn.... of waar we nu direct veel nut kunnen uit halen.

Stukje over de doctoraatsverdediging te vinden op:
http://www.kuleuven.be/doctoraatsverded ... 090024.htm

http://nieuws.kuleuven.be/node/12000 artikel in campuskrant
aanvulling mod.

Het doctoraat kan niet in zijn geheel bekeken of gedownload worden, wat misschien wel goed is :wink:

Hopelijk heb je vroege negatieve levenservaringen ... en kan je zo je wat inleven in de tekst, ik niet.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

doctoraat over CVS

Bericht door felixloena »

Gezien je omschrijving ga ik het niet lezen.. .zelfbescherming :? . Heb blijkbaar al zoveel negatieve levenservaringen gezien de mate waarin ik ziek ben dat ik niet het risico wil lopen er nog meer op te doen =;
Leven is het meervoud van lef - Loesje
haaii
Actief lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 12 mar 2013, 18:10

doctoraat over CVS

Bericht door haaii »

samengevat: zelfkritisch perfectionisme blablabla zelfkritisch perfectionisme blablablah zelfkritisch blah perfectionisme en zelfkritisch perfectionisme. En ergens op het einde een uitweiding over het fysiopathologisch mechanisme dat verheven wordt door het zelfkritisch perfectionisme.
Opgelet. Dit bericht is niet geschreven door een vleesgeworden futuristische, artificiele intelligentie, echter, het is neergepend door een mens.
Gelieve derhalve de info op de korrel te nemen vooraleer klakkeloos conclusies te trekken.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

doctoraat over CVS

Bericht door marlène »

Ik ga deze tekst vooral niet aan mijn ouders laten lezen want het is enorm beledigend voor hen die mij met liefde hebben opgevoed ... in goede en kwade dagen. Waarmee ik wil zeggen dat geen enkel gezin perfect is en gelukkig maar.
Zo leren we omgaan met tegenslag en vooral dit soort domme mensen die andere mensen kwetsen. Je herkent zo mensen die het goed met je voorhebben en zij waartegen je "nee" moet zeggen en ver weg moet blijven uit zelfbehoud.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

doctoraat over CVS

Bericht door asje »

Pure bagger, die scriptie. Een psycholoog die wilde dat psychologie belangrijk was bij CVS, een stapel dus.
Life smells...
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Boudewijn Van Houdenhove als co-promotor...help...ik krijg een appelflauwte !
Anno 2013 : een schande Stefan Kempke !!!
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

O ja, dat vergat ik nog! Tsja, dan weet je 't wel.
Life smells...
gorbi
Actief lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 jun 2009, 00:51

Bericht door gorbi »

Het beste wat we kunnen doen is deze conclusie goed in onze oren knopen, en bij ondervraging van de heren medici hen een hak zetten door de volgende uitspraken:

Ik heb een héél fijne jeugd gehad met fantastische liefdevolle ouders.

Ik ben heel tevreden met mijn prestaties, gebruik mijn talenten goed en leg de lat niet hoger dan binnen mijn mogelijkheden ligt.

Ik hou van mezelf, ben rustig en zelfverzekerd.

Marlène, inderdaad, die tekst is zo beledigend voor onze ouders! Maar laten we hem in ons voordeel gebruiken!
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

doodeng...ga het niet lezen!
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

@ gorbi

zo is dat ;)
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Plaats reactie