welke neuroloog?

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

welke neuroloog?

Bericht door aquamarijn »

mijn internist heeft me wederom teruggeschoven naar de huisarts, mijn klachten zijn (net als 10jr geleden toen ik de diagnoses CVS en fibro kreeg) onverklaarbaar bevonden. hij wil er zelfs nog even een extra etiketje aan toevoegen waar ik niet vrolijk van wordt: SOLK (somatisch onvoldoende verklaarde lichamelijke klachten, dat is hip tegenwoordig?!)
ik heb het nog wel voor elkaar gekregen dat hij de huisarts adviseert me door te sturen naar een neuroloog. de vraag is alleen: welke!
ik woon in t noorden van NL maar kwaliteit is wel belangrijker dan dichtbij. al weet ik niet of mijn huisarts bereid is me naar een door mij uitgekozen neuroloog te verwijzen.

doel is dat ik mijn neurlogische & spierklachten goed onderzocht wil krijgen, en hopelijk ook een mri.....

wie heeft tips?
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

welke neuroloog?

Bericht door asje »

Volgens mij mag je zelf bepalen naar wèlke neuroloog je dan wil.

Ik ben net voor het eerst naar een nieuwe neuroloog geweest omdat de ander met pensioen ging, ze is wel ME-vriendelijk maar veel weet ik dus nog niet. Mss krijg je een duidelijker tip, anders is 't mss wat? Dit is in A'dam.
Life smells...
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

welke neuroloog?

Bericht door josje15 »

je mag je eigen ziekenhuis kiezen en als je naar een speciale neuroloog vraagt, kan dat ook!
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

Bericht door aquamarijn »

Thnx. Iemand nog concrete artsentips?
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

die nieuwe neuroloog deed bij mij alleen een mri zonder contrast vloeistof en een eeg, toen was ze klaar met me en kon ik weer weg.

ze vind het een hobby die door geschoten is van visser, dat hij met ME patiënten bezig is.
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
aoife
Gevorderd lid
Berichten: 962
Lid geworden op: 01 jun 2011, 19:02

Bericht door aoife »

ze vind het een hobby die door geschoten is van visser, dat hij met ME patiënten bezig is.
Nou,nou, weet Vi wel dat ze er zo over denkt?
"Wetenschappers die hun wijsheid alleen uit boeken hebben moet men op de boekenplank zetten".

Wolfgang Eschker
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Hoi Luna wie is die nieuwe neuroloog?
STOP de mishandeling van ME patiënten!
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Het zijn er twee, in de Boerhavekliniek A'dam. Maar Luna weet dus al hoe de dame er over denkt ...

Visser verwees naar een ander die nu met pensioen is en zij had weer goeie contacten met deze neurologen, zodoende kwamen we bij hen terecht.
Life smells...
Plaats reactie