MRI uitslag laesie witte stof?

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

er stond in dat topic dat dr Visser in juli er weer zou zijn!
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
esteffiestar
Beginner
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 nov 2012, 13:25

Bericht door esteffiestar »

Gelukkig ik hoop dat dat zo is! Ik heb in het dr. visser topic gelezen dat iedereen begint met carnitine, mijn huisarts me al een tijdje geleden aan laten beginnen, toen gestopt omdat ik zoveel dingen nam dat ik niet wist wat nou wel of geen positieve invloed had. Ga nu maar alvast beginnen met alleen de carnitine heeft hij alvast een idee als ik de 15 de ( als hij er dan is) naar hem toe ga. Mijn huisarts hier wil nu dat dhr.Visser met die mri uitslag aan de gang gaat ben benieuwd of hij daar überhaupt iets me kan? Dank je voor alle lieve steun en ik wens jullie evenveel liefs toe! Ga deze week ook nog eens
Verhuizen, gelukkig allemaal weer onder en dak. Groot huis aan het bos en meer met uitzicht op de siërra Nevada met extra slaapplaats voor alle lieve trouwe steun pilaren hier op t forum, er is voor jullie altijd een plekje om hier in Spanje wat frisse lucht te komen snuiven!! meen ik echt hoor, jullie weten zelf wel wie jullie zijn ;) mijn deur staat open!!
Ik wil geen Calimero zijn en toch voel ik me soms zo.
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Fijn steffie, ben benieuwd hoe je nieuwe huis gaat bevallen xxx
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
esteffiestar
Beginner
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 nov 2012, 13:25

Bericht door esteffiestar »

Zal het laten weten over een paar weken het is groot , open en sereen dus gaat wel goed komen denk ik, we richten elke etage in zodat ik niet per ze trappen hoef te lopen als het niet kan. Ik hoop dat mensen het niet verkeerd zulle op vatten, maar ben zo dankbaar dat ik jullie in mijn corner heb, je voelt je anders zo alleen! En ik kan niet heel veel geven qua aandacht, energie, meedoen aan topics etc. Ben nog steeds zo een groentje! Maar een plekje in Spanje en een tussenuit mogelijkheid voor mensen vanuit België en Nederland naar de zon en natuur heb ik wel en dus wil ik dat als dank graag delen! Hoop dat mensen het zo in zullen vullen, no strings attached enzo, alleen als dankbaarheid!

Knuffel hoop dat jullie het snappen!!
Ik wil geen Calimero zijn en toch voel ik me soms zo.
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

Hey Steffie,
ook nog verhuizen,
wel naar een heel mooi huis zo te lezen,
en weer met zijn allen......

als jij in Nederland bent, alhoewel vlakbij je afspraak met dr Visser,
is er een ME-meeting, kleinschalig in Utrecht....

voor als je wilt en kunt....
http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... tml#194773
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
esteffiestar
Beginner
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 nov 2012, 13:25

Bericht door esteffiestar »

He dank je @josje15 zeker interesse in!! Ff kijken hoe t dan met de energie zit, de tiende vliegen en reizen en dan de vijftiende naar visser, maar als het ff kan, zal ik zeker van de partij zijn!! ;)
Ik wil geen Calimero zijn en toch voel ik me soms zo.
Plaats reactie