Healing

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gabutje
Gevorderd lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 07 mar 2006, 13:40

Healing

Bericht door Gabutje »

Hoi hoi,

Het is alweer enige tijd geleden dat ik van me heb laten horen, maar dat komt omdat ik inmiddels weer aan het werk ben. Inmiddels werk ik al 24 uur en hopelijk binnenkort 30 uur en dan vind ik het wel welletjes. Er is nog meer op de wereld dan werk. Maar wat ik wel kan zeggen is dat het nu erg goed met mij gaat.

Ik heb vorige week een Healing ondergaan, en nou wil ik niet zeggen dat je van je ziekte geneest. Absoluut niet, maar wat ik wel wil zeggen is dat ik enorm veel energie terug gevonden heb hierdoor. Door de jaren heen bouw je toch wat emotionele bagage door je ziekte op, want laten we eerlijk zijn, in deze maatschappij kun je behoorlijk tegen de muur aan lopen. En bij mij speelde zeker nog het een en andere privé mee, dus het kon geen kwaad om het een en ander eens te verwerken. Ik heb dus meer energie, van alleen werken kan ik nu werken en privé nog dingen ondernemen en toch nog functioneren! Nu is het relatief kort geleden dat ik deze Healing ondergaan heb en hoe lang dit effect blijft weet ik niet. Maar een tweede afspraak is gemaakt en wat telt is dat ik er baat bij hebt. En ook gesprekken met de maatschappelijk werker vorig jaar is ook de reden geweest waardoor ik weer aan het werk kon.

Goh, wat kan je mentaal gezien jezelf toch in de weg liggen!
Ik moet en zal wel altijd blijven omkijken, om die o zo bekende terugval te voorkomen. Maar mijn leven is in ieder geval kwalitatief gezien een heel stuk beter geworden.

Mijn huidige 'werkgever', want officieel is het nog niet. Wilt mij graag houden en de gemeente is bereid consessies te doen. Dus het plan is nu om een jaar gedeeltelijk in de bijstand te blijven, dus mijn baas zou een deel betalen en de gemeente, tevens subsidieerd de gemeente dan mijn opleiding. Ze weet alles over mij, en motiveert mij heel erg. Geeft mij de ruimte en kansen om mezelf te ontplooiien. Ik heb ook geen boekhoudkundige achtergrond en zij is wel bereid om in mij te investeren. En laten heel eerlijk zijn, leuke banen zoals deze zijn voor mensen met een beperking nou niet makkelijk voor het oprapen. Ik voel me dan zeer gezegend. Ook mijn baas heeft een Healing ondergaan en zij erkend hetzelfde effect te hebben (ik ben wel enigste werknemer).

Ik hoop dat mijn vorderingen zo blijft, maar die Healingen blijven voor mij voorlopig essentieel. (ook maak ik nog steeds gebruik van l-carnitene).
* Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen! (Loesje)
Gast

Healing

Bericht door Gast »

Gabutje, wat ontzettend fijn dat het zo goed met je gaat!

Miek
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Healing

Bericht door Marloes »

Wat fijn om te horen Gabutje!
Keep on rockin'
Gebruikersavatar
Gabutje
Gevorderd lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 07 mar 2006, 13:40

Healing

Bericht door Gabutje »

Zeker, al is dit nog maar kort dat het zo goed met mij gaat. Wel weet ik dat zodra ik kan het belangrijk is om op mij zelf te gaan. Want mijn moeder neemt een te groot beslag op mij en dat vreet ook energie. Het is niet iets waar wij zouden uitkomen, en ik weet dat kinderen gauw de schuld aan hun ouders geven. Maar in dit geval is dat ook het geval, maar om dat te kunnen beoordelen moet je mijn ouders beter kennen.

Gelukkig heb ik de healing om daar aan te werken en wat innerlijke rust te vinden.
Dit jaar zal mijn leven behoorlijk overhoop worden gehaald, dat weet ik wel.
Ik kan iedereen zo'n healing aanbevelen!
* Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen! (Loesje)
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Healing

Bericht door Shavonne »

Fijn voor je, hopelijk houdt het lang aan dat je lang kunt genieten ervan!
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Hartstikke goed, Gabutje!

En ook dat je op jezelf gaat wonen. Neemt wel weer extra energie, maar als je dat doet voor je je uren gaat opvoeren weet je wat er evt nog over blijft. Maar met de weinige steun van huis uit kan het natuurlijk ook juist weer energie opleveren! Kan je nog van opkijken!

We horen wel weer hoe het je verfder vergaat, toch?
Plaats reactie