Intake gesprek bij DML.

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
haaii
Actief lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 12 mar 2013, 18:10

Intake gesprek bij DML.

Bericht door haaii »

Heb heel binnenkort een intake consultatie bij de heer De Meirleir. Wou even vragen of ik me die specifieke dag zelf al aan een bloedtest kan verwachten.
vital
Actief lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:20

Bericht door vital »

Nee, zeker nog niet. Het intake gesprek zal niet zo lang duren. Op het einde weet je welke onderzoeken je allemaal moet ondergaan, dat zal dan in de eerste weken erna zijn.
Het kan zijn dat je één of andere ademtest moet doen, dit duurt dan 4 uur. Tijdens zo een ademtest nemen ze dan ook bloed af voor het bloedonderzoek.
haaii
Actief lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 12 mar 2013, 18:10

Bericht door haaii »

Die consultatie was inderdaad drommels kort. :D


Heb zowat de hele standaard roedel aan testen meegekregen. Over een goede 2 maandjes heb ik de bespreking van mijn resultaten. Ben benieuwd. Spijtig dat het zolang wachten is. Maar laat ik mijn optimisme maar behouden, er zijn ergere dingen dan wachten. Ik ben trouwens die laatste de hoort te zaniken over wachter. Wij waren zeker anderhalf uur te laat. Onze gps wist de weg niet, en die file is uiteraard ook mede verantwoordelijk maar gelukkig konden we alsnog aan beurt komen.
Plaats reactie