Oorzaak besmette teek

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Oorzaak besmette teek

Bericht door luna923 »

sorry ik weet niet waar ik het onder moet zetten, en weet niet of dit de juiste plek is er voor???

maar ik was aan het snuffelen over lyme en las diverse dingen, op een gegeven moment kwam ik hier op uit

kijk deze docu en vind het antwoord op de oorzaak van de besmette teek

http://www.youtube.com/watch?v=Btcfl7MU61U
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Oorzaak besmette teek

Bericht door verlorengezondheidman »

Lieve Luna,

Het filmpje is interessant!
Volgens mij heb ik hem al eens ergens voorbij zien komen.

Als je een besmette teek vangt kun je hem opsturen om er onderzoek naar te laten doen of er Lyme in het spel is, wat een goede service en zorg zeg!

Wat met de Lyme patient wordt gedaan is mij onbekend.


P.s.: Alle lymetopics staan dwars door elkaar, suc6 met zoeken o.a. voor als je die hebt ongelovige huisarts.....enfin :roll:
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Oorzaak besmette teek

Bericht door luna923 »

volgens mij begrijp je mij verkeert vghm. ik ben al positief op lyme getest en mijn huisarts gelooft mij. dat is het probleem niet.

en teek opsturen kost geld uit je eigen zak, ja dan is de service goed.


maar wat ik bedoel is, hoe komt het dat die teek zelf besmet is??? hoe komt het dat het de laatste ongeveer 60jr ineens zo snel gaat met dat er steeds meer teken besmet raken. de oorzaak daar van kan je in deze docu vinden.

het is bizar wat je te horen krijgt hier. het staat zwart wit op papier dat ze het doen. het is een bio wapen uit de oorlog. 1 of andere gek die voor hitler werkte die ontwikkelde dat in zijn laboratorium in america. je kan het allemaal zien in die docu.
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
gezondverstand
Actief lid
Berichten: 217
Lid geworden op: 02 apr 2012, 08:36

Bericht door gezondverstand »

Hoi Luna!

Ja, dat klopt...

In het topic : "M.E. patiënten met en zonder lyme enz." heb ik dit onlangs ook geplaatst:

In 2004 verscheen van Michael Carroll, jurist, het boek:

"Lab 257, the disturbing story of the Government’s secret Plum Island Germ Laboratory.
Hier worden ultrageheime dierexperimenten besproken, uitgevoerd onder leiding van:

1947-1953 Ministerie van Defensie, USA
1953-2001 Ministerie van Landbouw, USA
Sinds 11/9/2001 (!) : Home Security Act, USA

Het (boek) kon tot stand komen dankzij getuigenissen van ex werknemers van Plum Island, feiten, artikelen en documenten die hij heeft gewonnen uit kranten, archieven en zeer betrouwbare bronnen zoals het Federal Bureau of Investigation, Department of the Army, Army Soldier Biological and Chemical Command, Army Intelligence and Security Command and so on.
Het boek is met zo'n ijzingwekkende nauwkeurigheid geschreven dat hij dit alles moeilijk kon verzinnen.
Bovendien ligt dit boek niet zo makkelijk in de markt als 'Komt een vrouw bij de dokter' of 'het Sonja Bakker dieet', dus de illusie dat het een bestseller zou worden om er financieel wijzer van te worden heeft deze schrijver beslist niet gehad

http://www.wijwordenwakker.org/content. ... =P454&l=NL

”Het is zeer waarschijnlijk dat de ziekte van Lyme een combinatie is van ziektekiemen, ontsnapt uit een laboratorium: mogelijk vanuit Plum Island door vogels naar het vasteland verspreid…”
En, specificerend: ”Bb wordt vaak aangetroffen tezamen met myplasmabacteriën”.
In de laboratoria voor biologische oorlogvoering op het voor het publiek ontoegankelijke Plum Island
is sinds de Tweede Wereldoorlog – als eerste door mede-oprichter Nazi-viroloog en
eerste generatie biowarrior Dr. Erich Traub – uitvoerig met teken geëxperimenteerd, evenals met vele andere uitheemse ziektekiemen en mycoplasma’s.
Dit laatste dikwijls in samenwerking met Fort Detrick, ’s werelds meest geavanceerde ’testinstituut voor biowapens’
in Frederick, Maryland, nu domicilie van onder meer het National Cancer Institute.

en

http://www.warenwelenwee.nl/aantastingen_eiwit.html

De ziekte van lyme, overgebracht door teken, geeft een infectie met Borrelia en vaak ook met de Bartonella bacterie.
De besmettingshaarden van waaruit Lyme zich verspreid heeft vormen het Zwarte Woud in Duitsland en Plum Island in de USA waar expirimenten zijn uitgevoerd met Borrelia als biologisch wapen ( 1943-1954)
hetzelfde kan gezegd worden over de Bartonella bacterie, waarmee geexpirimenteerd werd.

Ik heb destijds lyme opgelopen d.m.v. de beet/steek van een daas tijdens de vakantie in het Zwarte Woud.
Wij komen daar vaak; ik heb mij laten vertellen dat iedereen in het Zwarte Woud inmiddels besmet is met de Borrelia-bacterie...

Groetjes Gv.
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

thanks gezond verstand, dit is de info en het klopt ook nog

te bizar voor woorden. en ze hebben het ook over BSE bij koeien en meer. echt niet normaal meer. de overheid is allang onze vriend niet meer. en wij maar belasting blijven betalen pffffffff
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

Prof. DML had het bij de ME-samenkomst over "prionen" bij ME, die komen geloof ik ook bij de gekke koeienziekte voor....

@Luna & @ Gezondverstand,

Is die invaliderende Lyme door mensenhanden ontstaan / zelf gecreeerd?
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hi luna,
luna923 schreef:thanks gezond verstand, dit is de info en het klopt ook nog

te bizar voor woorden. en ze hebben het ook over BSE bij koeien en meer. echt niet normaal meer. de overheid is allang onze vriend niet meer. en wij maar belasting blijven betalen pffffffff
Het is echt te bizar voor woorden. En de overheid is al lang onze vriend niet meer, dat klopt.
Net als Zorgverzekeraars, VWS (Schippers), de farmaceutische industrie dat, helaas, ook al lang niet meer zijn.
En wij maar hoge premies betalen? En krijg je er regulier, goede reguliere zorg, behandelingen, etc., voor? Nee......

Een voorbeeldje van mezelf, ik gebruik o.a. Carnitene en Lyrica voor de erge neuropatische pijn, die ik al een jaartje of 7-8 heb.
Dure medicaties voor de Zorgverzekeraar.
En wordt er regulier naar de oorzaak van de pijn gezocht? Nee, die weten ze niet, ook in de ME/CVS Centra weten ze het antwoord niet.....zeggen ze.....

Complementair heeft er echter wél antwoord op en een behandeling.....
En dan te weten dat ik misschien zonder Carnitene en Lyrica kan gaan komen? en geen erge neuropatische pijn meer hoef te lijden?....

Dus ik denk intussen, zit ik misschien al die jaren die dure medicaties voor niets c.q. voor Jan met de korte achternaam te slikken? en er via het verplichte eigen risico ook nog zélf aan mee te moeten betalen ad € 350,-?..... Dit, terwijl er een antwoord op is en een behandeling?....
De tijd zal het gaan leren, ik ben érg benieuwd, dat begrijp je vast wel :wink: :P.

En VWS (Schippers), Renckens en consorten, regulier branche, IGZ, farmaceutische industrie, de complementaire branche maar blijven afkraken.... is waarschijnlijk eigen belang?.....

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

@Luna, @Louisa & @Gezondverstand,

Ik weet niet in hoeverre besmette teken andere teken kunnen besmetten..?

Wie zegt dat alleen teken Borrelia kunnen overdragen op de mens, misschien dragen andere steekinsecten "het' ook (wel!) over...?

Ik heb het ergens op een site van een natuurkundige lyme behandelaar gelezen van die steekinsecten vandaar..?

Het lijkt wel een epidemie of ben ik nu te sceptisch?
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

louisa, nee ik begrijp je maar al te goed. te bizar voor woorden dat ze je willen gaan laten stoppen met Carnitene en Lyrica, als je dat nodig heb dan heb je dat nodig. en ze weten heus wel hoe en wat, dat weten zij beter dan jij en ik samen.

ook is er allang medicatie voor kanker, alleen willen ze dat niet vrij geven. en veel artsen zijn net schapen, volg de lijder. maar de gene die het wel weten dat zijn de rat.en. ze weten precies hoe het werkt. en daarom denk ik ook dat ze ME en chronische lyme nooit willen erkennen.

we zijn niet net als met AIDS met al die homo's die er tegen vechten en vol houden. we worden systematisch uit geschakeld, alles is gericht op ons immuunsysteem. en als we in actie komen dan worden we ook uit geschakeld, want dan worden wij als terroristen bestempeld, terwijl hun het zelf zijn. nederland zit niet voor niks in de top 5 van grootste wapen handel leveranciers.

ja het is smerig wat er gespeeld word. en ze doen je voor komen dat de overheid achter je staat en je beschermd, maar is niet zo. en als je niet via ziekte word uit geschakeld dan wel via het uwv voor ww aanvragen of sociale dienst. zo dat je zwaar in de problemen komt en dat je dan wel op een gegeven moment gaat smeken voor antidepressiva omdat je er niet meer tegen kan. alles word gek gedraaid of onder de noemer als gek bestempeld, en het is een sport van de overheid en al die instanties om dit te doen.

het zijn maar een paar industriëlen die de macht hebben en dit alles veroorzaken. en we geven hun allemaal de macht over ons, dat is het probleem, iedereen danst naar hun broekspijpen. iedereen laat zich inklemmen door angst. en hoe meer angst ze produceren hoe meer ze iets kunnen doen. en hoe meer ze zich zelf permitteren.

terwijl wij in de angst zitten met 9/11, zitten hun al 200 stappen verder hoe ze ons ziek kunnen maken en uit kunnen schakelen. niks was waar van die 9/11 en dat weet jij ook wel, maar onder tussen worden die allochtonen bij ons als de paplepel in gegoten dat hun de vijand zijn, maar is niet zo. er is juist heeeeel veel kennis bij hun over wat er bezig is. hun willen juist voor komen dat die kennis ons machtig word.

we worden vervreemd gemaakt van elkaar en individueel gemaakt, zo dat we niet meer van elkaar op aan kunnen. om dat die auto die we in de garage staat meer waar is dan de vriendschap die je met vrienden kan hebben, of met familie. het komt hun juist goed uit dat ME niet erkent word. op die manier is er verdeeldheid en dat is nou precies wat ze willen.

wat denk je wat er in ons drink water zit??? fluoride. en wat denk je wat ze met ons eten doen??? genetisch gemanipuleerd. we zitten allemaal op de pc van bill gates, maar onder tussen heeft hij wel 500 miljoen geïnvesteerd in monsanto ( een bedrijf die nu probeert octrooi te krijgen over al onze groente, dit is de dood steek voor de mensheid), en wil al die andere genetisch gemanipuleerde producten zo als die mais, waar dieren dood aan gaan hier in het westen binnen laten komen.

onze hoofd word richting geld crisis gedraaid en geen werk enz enz. en onder tussen is de overheid bezig om die monsanto binnen te krijgen en nog meer van die bedrijven. echt ziek is dat. te bizar voor woorden.

het is niet alleen 1 ding, het is een hele schakeling van dingen wat er gebeurd.
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

@Luna923,

Volgens mij gaan met een onbehandelde chronische Lyme en co's al je (vitale) organen langzaam maar zeker naar de ..... !@#$%^&*()
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hi luna,
luna923 schreef:te bizar voor woorden dat ze je willen gaan laten stoppen met Carnitene en Lyrica, als je dat nodig heb dan heb je dat nodig.
Ik bedoelde het iets anders :wink:.
Namelijk: regulier vind dat ik die medicatie nodig ben, steeds moet verhogen want de pijn komt er op een gegeven moment weer doorheen, andere pijn medicatie gaan gebruiken?, Morfine? Levenslang gebruiken?
Regulier zoekt niet verder naar de oorzaak en heeft geen antwoord..... zeggen ze......

Terwijl complementair wel verder zoekt naar de oorzaak en wel een antwoord heeft.
En het resultaat kan gaan worden, dat ik misschien wel volledig van die medicaties af kan komen en geen erge neuropatische pijn meer hoef te lijden!
Een voorbeeldje van mezelf, ik gebruik o.a. Carnitene en Lyrica voor de erge neuropatische pijn, die ik al een jaartje of 7-8 heb.
Dure medicaties voor de Zorgverzekeraar.
En wordt er regulier naar de oorzaak van de pijn gezocht? Nee, die weten ze niet, ook in de ME/CVS Centra weten ze het antwoord niet.....zeggen ze.....

Complementair heeft er echter wél antwoord op en een behandeling.....
En dan te weten dat ik misschien zonder Carnitene en Lyrica kan gaan komen? en geen erge neuropatische pijn meer hoef te lijden?....

Dus ik denk intussen, zit ik misschien al die jaren die dure medicaties voor niets c.q. voor Jan met de korte achternaam te slikken? en er via het verplichte eigen risico ook nog zélf aan mee te moeten betalen ad € 350,-?..... Dit, terwijl er een antwoord op is en een behandeling?....
De tijd zal het gaan leren, ik ben érg benieuwd, dat begrijp je vast wel :wink: :P.
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

hoi louisa,

ja ik begrijp je nu wel, ja sorry lekker sufff van mij, je weet toch sufff kop lol.
en ja je heb gelijk, ze moeten ook naar de oorzaak gaan kijken, maar als ze alles gaan oplossen dan verdienen ze niks meer in die farmaceutische industrie. dat is het bizare er van.
ze willen niet dat wij gezond worden, ze willen ons juist op ruimen en voor dat je gaat moeten ze eerst goed aan je verdiend hebben. ohh en het moet ook zo stil mogelijk gaan, ze moeten geen last van je krijgen, daar houden ze niet van.

omgekeerde wereld is het, te bizar voor woorden
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

vghm

dat zeg ik toch, het is dodelijk. maar ze willen eerst van je profiteren voor je gaat.
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Plaats reactie