Melding verspilling in de zorg!

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Ik dacht dat dat juist onderwerp van studie was van het RIVM, nl of vroeg behandelen uitmaakt. maar blijkbaar is de uitslag bij sommigen al bekend...
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

... en ik wil nog even kwijt dat ik het jammer vind dat een oproep op ME-gids tot melding van verspilling in de zorg mbt ME resulteert in een vraag om een test naar lyme. Vergeten dat velen van ons nog vruchteloos en soms gedwongen naar de psychiater worden gestuurd? Dat velen van ons blijven shoppen omdat geen arts ze serieus neemt? Dat is verspilling in ME-land.
Jammer dat het onderwerp weer eens gekaapt werd...
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
malu
Gevorderd lid
Berichten: 1085
Lid geworden op: 15 sep 2011, 13:23

Bericht door malu »

Ik krijg hier echt de kriebels van. Moet alles mbt Lyme hier op een goudschaaltje worden gelegd?? Lyme is nu eenmaal actueel. De aandacht die er voor Lyme is, hoeft niet ten koste te gaan van de aandacht voor ME. Dus gewoon datgene melden waar je achter staat.

Verder zouden we nog uren door kunnen discussiëren als ik in zou gaan op je opmerking over die studie, maar enerzijds mag er hier niet over gepraat worden, anderzijds wordt discussie uitgelokt en die tegenstrijdigheid is voor mij reden genoeg om dit topic (en vele andere topics op dit forum) verder te negeren.
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Sorry hoor malu maar als je goed kan lezen zie je dat ik niet een inhoudelijke discussie over lyme startte maar dat ik in ging op het copy-paste verhaal over lyme. Denk je dat dat bijdraagt aan een vrije bijdrage bij de meldingen? Zoals je zegt melden waar je achter staat? Of als vijf voor je dezelfde melding deden over lyme?

Ik startte geen discussie over lyme, en jij gaat verder niet in op de cgt en de andere zaken die ik meld. Er is dus überhaupt geen sprake van een uitwisseling van ideeën, dus een discussie heeft zeker geen zin.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

geachte dames en heren

Iedereen is vrij om een melding te doen bij het meldpunt naar eigen inzicht, eigen interesse, eigen affiniteit over welk onderwerp dan ook. Men hoeft het daarover niet met elkaar eens te zijn. Wel willen we graag dat jullie elkaars inzending respecteren.

Graag weer on topic: melding verspilling in de zorg

Dank, namens het team van ME-gids.net
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
slakkenhuisje
Actief lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 28 jul 2012, 16:18

Bericht door slakkenhuisje »

Dat schippers achterligt op de feiten, dat weten we toch?
Nu wordt ME nog steeds als een onverklaarbare ziekte weergegeven.
Zie ook weer het laatste TV programma. Terwijl dat niet zo is.
Me / lyme vanaf 1996
Chronisch ziek zijn = topsport zonder medaille
Overheid en gezondheidsinstellingen neem nu eens wat verantwoording.
"Het is niet anders." word ik een beetje moe.
In behandeling bij mijn held professor DML vanaf 2011.
Plaats reactie