Protea-Nutraceuticals is nu kalida punt com

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Protea-Nutraceuticals is nu kalida punt com

Bericht door plassterk »

Hallo,

Ik wilde b12 35mg bestellen. Ik bestelde dit (dacht IK) altijd voor 35 euro bij protea nutraceuticals. Dat is nu echter kalida.com geworden en de b12 35mg kost 42 euro. (weet iemand of die prijzen zo omhoog zijn gegaan.??)

Kalida is volgens mij de vrouw van dr. Meirleir. Je kan nu ook gewoon nexavir/4me op die website kopen. Ze verkopen ook Gingko Bilboa wat volgens mij de laatste jaren behoorlijk is afgekraakt. Enkele onderzoeken hebben geen enkel effect kunnen vinden.

Ik vind het maar een beetje vaag. Misschien iemand anders nog een mening over.
Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

Protea-Nutraceuticals is nu kalida punt com

Bericht door luipaardje »

Ik koop er de lipospheric vit c. Dat is inderdaad ook Kalida geworden en een beetje duurder.
Wat vooral verandert was was de franco ordergrens zag ik. Eerder had je een bestelling van E 100,00 zonder verzendkosten thuis, nu is dat E 200,00 geworden.
Gebruikersavatar
zeeman
Actief lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 14 sep 2012, 15:10

Protea-Nutraceuticals is nu kalida punt com

Bericht door zeeman »

plassterk schreef:Hallo,

Ik wilde b12 35mg bestellen. Ik bestelde dit (dacht IK) altijd voor 35 euro bij protea nutraceuticals. Dat is nu echter kalida.com geworden en de b12 35mg kost 42 euro. (weet iemand of die prijzen zo omhoog zijn gegaan.??)

Kalida is volgens mij de vrouw van dr. Meirleir. Je kan nu ook gewoon nexavir/4me op die website kopen. Ze verkopen ook Gingko Bilboa wat volgens mij de laatste jaren behoorlijk is afgekraakt. Enkele onderzoeken hebben geen enkel effect kunnen vinden.

Ik vind het maar een beetje vaag. Misschien iemand anders nog een mening over.
Hoi Plassterk, mijn mening is dat wij in de EU veel te veel betalen voor allemaal wonderpotjes met termen als "extreme" en Best opneembare bla bla bla. Ik heb ook veel profijt van B12 en mijn merk is altijd instant b12 van Now foods. Daar zitten ongeveer dezelfde middeltjes in als de b12-extreme. En dan nu over naar de prijzen:

Ongeveer 20 euro als je therapeut is aangesloten bij de Roode Roos.

https://www.derooderoos.com/catalog/pro ... m53nce9cf6

En ongeveer 9,95 dollar (7,65 euro!!!) bij Iherb:

http://www.iherb.com/Now-Foods-Instant- ... -75-g/5286

Ik heb er laatst besteld en binnen 2 dagen had ik de middeltjes thuis. Houd je bestelling onder de 100 dollar en de kans is zeer klein dat de douane je pakketje eruit pikt. En zowel dan ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit.
Die zakjes B12 kunnen ook onder je tong (of in wat water) en tevens krijg je gelijk wat chroom, creatine en andere b-vitamines binnen. Het wordt gewoon vrij verkocht in NL en de VS. Hier nog een link uit Nl, die zijn ook redelijk wat prijs betreft:

http://www.body-supplies.nl/merk-now-fo ... 2_238.html

Dus, laat je niets wijsmaken wat die middeltjes betreft, het is vooral marketing als je het mij vraagt.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Protea-Nutraceuticals is nu kalida punt com

Bericht door annac »

luipaardje schreef:Ik koop er de lipospheric vit c. Dat is inderdaad ook Kalida geworden en een beetje duurder.
Wat vooral verandert was was de franco ordergrens zag ik. Eerder had je een bestelling van E 100,00 zonder verzendkosten thuis, nu is dat E 200,00 geworden.
Ja, daar schrok ik vandaag ook van......

Dus ik zoek (weer) verder.

Wanneer houdt dat eindelijk op?

De rode roos of iherb dan maar?
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Is direct bij Prohealth bestellen een optie?

Ik ga dat onderzoeken, denk ik.
Plaats reactie