pijnlijke gewrichten

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

asje schreef::lol: Er had moeten staan 'Heel zeker weten ...' ipv 'Hel ...' Freudiaanse (eigenlijk terechte) verspreking.
Ja, het blijft een hel!

Sommigen noemen dat negatief, maar is wel de realiteit voor velen, de meesten...........?
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

Bedoelen jullie met pijnlijke gewrichten ook de pijnlijke pezen, spieren en zenuwen of louter de gewrichten?
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

:-) Nah ja annac, ik bedoelde specifiek dat woord op die plaats.
Life smells...
Gebruikersavatar
angeleyess
Beginner
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 apr 2012, 21:46

Bericht door angeleyess »

ff update heb het nog niet officieel aangegeven maar ben zelf gestopt met de therapie

heb een paar dage wat langer in bed gelegen en dat geeft al een positief effect op mn lichaam begin nu weer wat meer energie te krijgen gelukkig
andere klachten zijn nog steeds erg aanwezig zelf erger geworden nog maar goed het is een begin
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Gelukkig!

Het is ook aangeraden aan ME-ers 10 tot 12 uur te slapen als 't lukt en iig zoveel te rusten als je lichaam/hoofd vraagt. Als je weer rust krijgt na te veel inspanning kan het dat klachten tijdelijk erger zijn, het 'slaat als het ware neer' (vergelijkbaar met een gezonde die pas voelt dat-ie moe is als-ie gaat zitten na veel drukte). Het is nu een kwestie van heel goed naar je lichaam luisteren, dan worden de klachten wsl wel minder op den duur. Take care!
Life smells...
Plaats reactie