Vitamine per post / natuurlijke supplementen

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
vlindertje19
Gevorderd lid
Berichten: 1264
Lid geworden op: 28 jun 2011, 15:48

Vitamine per post / natuurlijke supplementen

Bericht door vlindertje19 »

Is iemand hier bekend met de supplementen van

http://www.vitaminesperpost.nl/

En wat adviseren de "kenners" hier qua verhogen weerstand, versterken darmstelsel en het ontgiften van het lichaam?

Ik zit al langer te denken aan wat supplementen aan te schaffen en heb een budget dus moet wel rekening houden met de portemonnee, dus wil niet meteen 100 potjes hebben staan..jullie snappen me wel ;).

Ik kwam deze site tegen via Facebook en ziet er wel goed uit en ken ook wat ervaringen van anderen via Facebook die het ook gebruiken.

Groetjes
Flying with broken wings
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi vlindertje,

Interessante site, ik ga hem rustig doorlezen. Niet vandaag, wordt volgende week. Net een heel leuk, gezellig, leerzaam uitje gehad met hele lieve en leuke mensen, rust heeft nu even voorrang :wink:.

Ik zou trouwens nog geen supplementen gaan nemen voordat je onderzoeken/(Vega)testen hebt gedaan. Bij de internist is voor bloed onderzoek zuiver/schoon bloed nodig. Supplementen vertroebelen vaak de bloedwaarden en geven dan geen juiste uitslagen.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
vlindertje19
Gevorderd lid
Berichten: 1264
Lid geworden op: 28 jun 2011, 15:48

Bericht door vlindertje19 »

louisa schreef:Hoi vlindertje,

Interessante site, ik ga hem rustig doorlezen. Niet vandaag, wordt volgende week. Net een heel leuk, gezellig, leerzaam uitje gehad met hele lieve en leuke mensen, rust heeft nu even voorrang :wink:.

Ik zou trouwens nog geen supplementen gaan nemen voordat je onderzoeken/(Vega)testen hebt gedaan. Bij de internist is voor bloed onderzoek zuiver/schoon bloed nodig. Supplementen vertroebelen vaak de bloedwaarden en geven dan geen juiste uitslagen.

Groetjes, Louisa
Ja, ik ga hem ook nog van de week helemaal uitpluizen. Er zitten naar mijn gevoel wel wat goede bruikbare supplementen bij.

Dat snap ik dat rust even voorrang heeft ;).

Ik ben zelf vanochtend naar de bioscoop geweest met mijn oudste zoon , een 3D film ook nog een keer dus mijn ogen zaten in mijn achterhoofd daarna :Lol:. Maar helaas hier weinig tijd voor rust, met kids gaat dat toch een stuk moeilijker.

Ik gebruik momenteel alleen vit.B12 injecties dus wanneer ik van de zomer bij de internist ben zal dat wel duidelijk te zien zijn in de bloedwaarden. IJzer alleen tijdens mijn menstruatie en ik had van Centrafarm ook nog Q10 en Magnesium liggen, maar dat heb ik laten liggen nog.

Voor de rest dus even helemaal niks.

Groetjes
Flying with broken wings
Plaats reactie