reumatoloog voor fibropijn

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Er wordt wel gezegd dat calcium erbij nemen beter is maar ik geloof dat de meningen verdeeld zijn. Ik neem maar de helft van wat mag en neem geen calcium.

Ik neem eigenlijk niets van wat ik niet zo ver als mogelijk heb uitgezocht, zal er een reden voor gezien hebben geen calcium te nemen maar dat ben ik dus vergeten. Ben altijd blij als ik klaar ben met m'n uitzoekwerk en onthoud alleen het resultaat :)
Life smells...
Izzy
Gevorderd lid
Berichten: 1012
Lid geworden op: 20 nov 2009, 15:54

Bericht door Izzy »

Haha groot gelijk, ik denk dat dit voor de meesten onder ons geldt ;)
Is ook zo'n gedoe en gepuzzel altijd.
Maar ik ga denk ik maar eens zo'n pot magnesium bestellen, ben benieuwd of het iets helpt.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Bij mij: Binnen 3 dagen geen beenspierspanning meer + geen onrustige tenen meer. Binnen 2 weken ook minder pijn in benen + beter slapen + meer ontspannen. Ik vind het helemaal geweldig!
Life smells...
Izzy
Gevorderd lid
Berichten: 1012
Lid geworden op: 20 nov 2009, 15:54

Bericht door Izzy »

Nice! Dat klinkt veelbelovend :D
Gebruikersavatar
roosje123
Beginner
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 feb 2013, 22:46

Bericht door roosje123 »

Nou heb ik meestal gewoon stijve gewrichten en spieren die dan ook zeer doen, maar wat ik echt naar vind zijn die steken in mijn gewrichten. Ik heb dat niet altijd continu, maar soms zijn er van die dagen...
Hebben jullie dat ook en zou die magnesium daarbij kunnen helpen?
Gebruikersavatar
amber
Actief lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 01 jun 2012, 08:53

Bericht door amber »

asje schreef:Die lijst is bijna hetzelfde als die van ME ...
Hoi Asje. De symptomen komen inderdaad ook allemaal voor bij ME. Maar als je niet getest bent door de goede testen weet je niet of het Lyme kan zijn.
De diagnose ME kan je ook eigenlijk alleen maar geven als Lyme is uitgesloten. Laten we nou net slechte testen hebben in Nederland
Hope and just believe.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Tuurlijk. Maar als iemand zich op de Lyme-lijst herkent is het wel relevant om te melden dat dit ook ongeveer de ME-lijst is.

Ik heb?/had ook die steken soms, weet eigenlijk niet of dat nu ook minder voorkomt, zal er eens op letten.
Life smells...
Gebruikersavatar
amber
Actief lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 01 jun 2012, 08:53

Bericht door amber »

asje schreef:Tuurlijk. Maar als iemand zich op de Lyme-lijst herkent is het wel relevant om te melden dat dit ook ongeveer de ME-lijst is.

Ik heb?/had ook die steken soms, weet eigenlijk niet of dat nu ook minder voorkomt, zal er eens op letten.
Ja, als er dan geen Lyme uitkomt en/of andere dingen tijdens het normale 'ziekenhuis rondje' dan is het waarschijnlijk ME.
Ben je weleens getest op Lyme in het buitenland?
Hope and just believe.
Plaats reactie